واکنش روسیه به تحریم‌های اتحادیه اروپا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش روسیه به تحریم‌های اتحادیه اروپا
واکنش روسیه به تحریم‌های اتحادیه اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه، در واکنش به تحریم‌های اتحادیه اروپا گفته است که برخلاف منطق بروکسل، تصمیم می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه، با نشر اعلامیه‌ای درمورد تحریم‌های اروپا بخاطر ناوالنی علیه این کشور می‌گوید که بروکسل اول تصمیم سیاسی می‌گیرد و سپس به او نامزد انتخاب می‌کند.

تحریم‌های جدید علیه روسیه؛ وزرای خارجه اتحادیه اروپا به توافق رسیدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
تحریم‌های جدید علیه روسیه؛ وزرای خارجه اتحادیه اروپا به توافق رسیدند

پیش ازاین جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تائید کرد که روز دوشنبه (22فبروری) وزاری خارجه اتحادیه اروپا، در بروکسل تصمیم گرفتند که در رابطه به اتفاقات پیرامون الکسی ناوالنی شماری از مقامات این کشور را تحریم کنند.
بورل گفت: "با درنظرداشت موضوع ناوالنی، به این نتیجه رسیدیم، افرادیی را که در بازداشت ناوالنی دست داشتن را به دلیل نقض حقوق بشر تحریم کنیم." وی افزود که اجرای تحریم ها از دوشنبه آغاز می‌شود: "امیدواریم که این تحریم ها بیشتر از یک هفته طول نکشد
در اعلامیه وزارت خارجه روسیه آمده است: "بروکسیل بار دیگر «دکمه» تحریم‌های غیر فعال را فشار می‌دهد. درحالیکه برخلاف منطق اول تصمیم سیاسی گرفته می‌شود و سپس برای آن نامزد انتخاب می‌کند."
در بیانیه وزارت امور خارجه همچنین اشاره شده است که فرصتی دیگر برای اتحادیه اروپا برای تجدید نظر در مورد پیوندهای مصنوعی، تحریم ها و فشارها در روابط با روسیه از دست رفته است، که نشان دهنده شکست کامل طی سالهای گذشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала