دردسر یک مقام مصری/ نامگذاری خیابان های شهر به نام همسر

© Sputnik / Valeriy Melnikovنامگذاری خیابان های شهر به نام همسر و نزدیکانش
نامگذاری خیابان های شهر به نام همسر و نزدیکانش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
یک مقام زن در مصر نام جاده های شهر را به اسم همسر و اسامی خویشاوندان او اختصاص داد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه الوطن، فرماندار ولایت  قلیوبیه در شمال مصر، یک مقام زن را پس از آنکه او جاده های شهر را به نام همسر و نزدیکان او نامگذاری کرد، از کارش اخراج کرد.

"پس از دریافت شکایات متعدد از ساکنان مبنی بر تغییر نام چندین خیابان شهر به نام شوهر رئیس بخش بهبود و بستگان او تصمیم بر این شد که وی از مقامش برکنار شود.

فریدل براون 72 ساله از آلمان در بیابان مصر.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
زندگی بیابانی زن 72 ساله آلمانی در مصر

عبدالحمید خدجان، فرماندار این ولایت گفت، پرونده برای تحقیقات به دادستانی اداری منتقل شده است و در صورت تأیید، اقدامات قانونی در رابطه با آن اتخاذ خواهد شد.

به گفته وی ، اقدامات این مقام ، كه در روزنامه از وی "مونا م" نامبرده شده، نقض فاحش قانون است،  زیرا تصمیم در مورد تعیین نام به خیابان ها توسط شورای مردم محلی یا كمیته ویژه گرفته می شود. اخیراً خیابانها در مصر به افتخار شخصیتهای عمومی یا افسران نظامی  و افسران پلیس که در جنگ با تروریستها جان باخته اند نامگذاری می‌شود.

خود این مقام که خیابان ها را به نام همسر، برادران و پدرشوهر خود نامگذاری کرده ، همه‌ی این اتهامات را رد می کند و می گوید که یکی از ساکنان این شهر که تصمیم به معروف شدن گرفته است، بدین ترتیب از او انتقام می گیرد.

شخصی به نام سامی جمال پس از "بحران نامگذاری خیابانها" ، پیشنهاد کرد نام شهر کفر-شکر را به "شهر سامی گمال" تغییر نام دهند.  اماخود این شهروند می گوید که او با این روش خواست اعتراض خود را ابراز کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала