ایلان ماسک در یک لحظه 15 میلیارد دالر را از دست داد

© REUTERS / Hannibal Hanschke ایلان ماسک در یک لحظه 15 میلیارد دالر را از دست داد
 ایلان ماسک در یک لحظه 15 میلیارد دالر را از دست داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
رئیس تسلا و اسپیس ایکس، در یک شبانه روز بیش از 15 میلیارد دالر ضرر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایکانامیک تایمز، ایلان ماسک، رئیس تسلا و اسپیس ایکس، در یک شبانه روز 15.2 میلیارد دالر ضرر کرد و جایگاه خود را به عنوان ثروتمندترین مرد جهان از دست داد.

ایلان ماسک توییتر را ترک کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
ایلان ماسک توییتر را ترک کرد

در پی سقوط قیمت بیت کوین، ایلان ماسک در شاخص بلومبرگ برای 500 ثروتمند جهان با دارایی خالص 183.4 میلیارد دالر به رتبه دوم سقوط کرد. این در حالی است که ثروت وی در ماه جنوری به اوج خود یعنی 210 میلیارد دالر رسیده بود.

سقوط سهام تسلا که بیشترین افت از ماه سپتامبر محسوب می شود، تا حدی به دلیل اظهارات اخیر ماسک رخ داد. وی هشدار داده بود که قیمت های بیت کوین و رقیب کوچکتر آن یعنی اتریوم "بالا به نظر می رسد".

پیام ماسک از طریق رسانه مورد علاقه اش، توییتر، دو هفته پس از آن منتشر شد که تسلا اعلام کرد 1.5 میلیارد دالر بیت کوین به ترازنامه خود اضافه کرده است.

این ارز دیجیتالی  شده که بیش از 400 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، روز سه شنبه برای دومین روز متوالی سقوط کرد و به علت شک و تردید بازار درباره دوام روند افزایشی آن به زیر 50 هزار دالر رسید.

با این حال جف بزوس، بنیانگذار آمازون دات کام، نیز مقام اول را بدست آورد حتی در حالی که ثروت وی روز دوشنبه با 3.7 میلیارد دلار کاهش به 186.3 میلیارد دالر رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала