رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ 

© Screenshot/William Turtonرونمایی از مجسمه طلایی ترامپ 
رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
گروهی از هواداران و مقام‌های محافظه‌کار امریکایی با گرد‌همایی در کنفرانس سالانه «اقدام سیاسی محافظه‌کار» و رونمایی از مجسمه طلایی از رئیس‌جمهور پیشین امریکا به تمجید از وی پرداختند.

پیشنهاد عجیب  ترامپ به رهبر کوریای شمالی برای رساندن به خانه‌اش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
پیشنهاد عجیب ترامپ به رهبر کوریای شمالی برای رساندن به خانه‌اش
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، گروهی از مقام‌های محافظه‌کار امریکایی بامداد امروز (جمعه شب به وقت محلی) با رونمایی از مجسمه‌ طلایی از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین امریکا در کنفرانس سالانه «اقدام سیاسی محافظه‌کار» به تمجید از وی پرداختند.

 از میان شخصیت‌های محافظه‌کار برجسته‌ای که در این گردهمایی حضور داشتند می‌توان به «تد کروز»، «تام کاتن» و «جاش هاولی»، سناتور‌های جمهوریخواه ایالت تگزاس، آرکانزاس و میسوری اشاره کرد که در جریان این کنفرانس به سخنرانی پرداختند.

این در حالی است، که به نوشته رویترز بسیاری از مقام‌های جمهوریخواه دیگر از جمله «مایک پنس»، معاون ترامپ، «میچ مک‌کانل» رهبر اقلیت مجلس سنا و «لیز چینی» نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان در این گردهمایی شرکت نداشتند.

تد کروز در بخشی از اظهارات خود گفت: «بگذارید چیزی را به شما بگویم، دونالد ترامپ هیچ کجا نمی‌رود».

اگر این شک وجود داشت که کنفرانس سالانه «اقدام سیاسی محافظه‌کار» امسال به ترامپ اختصاص ندارد، وجود این مجسمه طلایی در این کنفرانس موضوع دیگری را نشان داد.

ترامپ هفته پیش، پس از تبرئه‌شدن در دادگاه استیضاح مجلس سنا، با وعده «ظهور با دیدگاهی روشن برای آینده آمریکا» طی بیانیه‌ای مبنی بر بازگشت خود به عرصه سیاست، گفت کارهای زیادی پیش رو دارد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала