تلاش آمریکا برای پیدا کردن یک هکر روس

© Depositphotos.com / Gorodenkoffتلاش آمریکا برای پیدا کردن یک هکر روس
تلاش آمریکا برای پیدا کردن یک هکر روس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
سرویس مخفی ایالات متحده تلاش دارد "هکر روسی" پیدا کند که به گفته آنها اطلاعات شخصی 22 نظامی آمریکایی را به سرقت برده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه "دیلی بیست" سرویس مخفی آمریكا در بیانه‌ی اعلام نموده که کارمندان این نهاد به دنبال یك هكر روسی می‌باشند كه اطلاعات شخصی 22 نظامی آمریكا را كه مدال افتخار دریافت نموده بودند، به سرقت برده است.

نشریه خاطر نشان نموده که داده ها به منظور خرید کالاهای گران قیمت از فروشگاه های آنلاین  که توسط وزارت دفاع ایالات متحده اداره می شود، به سرقت رفته است.

حمله هکر ها - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2017
ترامپ: شک دارم که حزب دموکرات مورد حمله هکر ها قرار گرفته باشد

گزارش شده است که در نتیجه این حمله سایبری، مهاجم کالاهایی به ارزش حدود 55 هزار دالر را خریداری کرده. به گفته سرویس مخفی آمریکا کالاهای خریداری شده به 20 آدرس مختلف در ایالات متحده ارسال شده و بعداً بسته ها به روسیه ارسال شده است.

خاطرنشان می شود که هکر از واسطه ها برای ارسال بسته های کالا به آدرس های مختلف استفاده کرده است. به گفته یکی از "پیک ها" او نام شخصی را که برای وی کار می کرده نمی دانسته. از جمله وظایف او دریافت بسته و ارسال کالا به آدرس های دیگ، چه در روسیه و چه در ایالات متحده  بوده است.

این نشریه به نقل از کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده گزارش داده است که پرسنل ارتش آمریکا  درصد٪ بیشتر از غیرنظامیان قربانی حملات سایبری هستند. سال گذشته، این کمیسیون بیش از50 هزار شکایت در مورد سرقت هویت از پرسنل ارتش دریافت کرد، حد متوسط ​​هزینه فعالیت های کلاهبرداری 600 دالر تخمین زده می شود  که این رقم تقریباً دو برابر مبلغی است که غیرنظامیان به طور متوسط ​​از سرقت هویت از دست می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала