واکنش عجیب انگلیس ها از عملیات نظارتی زیردریایی روسیه در کانال مانش

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniتحریم های لندن علیه ریاض
تحریم های لندن علیه ریاض - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
نشریه‌ای انگلیسی مقاله‌ای در خصوص پیگیری یک زیردریایی روسی در کانال مانش در نزدیکی آبهای این کشور توسط کشتی انگلیس را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه انگلیسی Express  مقاله‌ای را در خصوص تعقیب زیردریایی ارتش روسیه توسط کشتی بریتانایی در کانال مانش را منتشر نموده است.

انتشار این مقاله با واکنش گوناگون کاربران شبکه های  اجتماعی مواجه شد.

کاربری با نام Majicat نوشت:« زیردریایی ها و هر نوع کشتی جنگی می توانند مطابق با موازین بین المللی کشتیرانی وارد کانال مانش شوند».

کاربر دیگری Mikey53 ابراز عصبانیت نموده نوشته است: آنها نمی توانند ماهیگیران فرانسوی را که ماهی ما را سرقت می کنند متوقف کنند ... اما آنها می توانند با چای داغ به مهاجران غیرقانونی در ساحل کمک کنند!

انگلیس زیردریایی های روسیه در اقیانوس اطلس را  سرسام آور خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2020
انگلیس حضور زیردریایی های روسیه در اقیانوس اطلس را "سرسام آور" خواند

کاربری با نام BIGSCREEN نوشت:« فکر می کنم آنها اکنون  نسبت به آمریکا کمتر خطرناک هستند. بهتر خواهد بود اگر آنها را نادیده بگیریم؟»

  JonO نوشت:« اگر روس ها با کشتی های رابری از نوع فرانسوی «کاله» وارد حریم دریایی ما شدند، نیروی دریایی سلطنتی انگلیس آن ها را بدرقه خواهد کرد تا مطمئن شود که براحتی به مقصد رسیدند».

کاربر Rinzler نوشت:« ما خطری برای روسیه ایجاد نمی کنیم و آنها صاف و ساده به ما می فهمانند که هر کاری بخواهند و هر وقت بخواهند انجام خواهند داد. جای تأسف است که این یک واقعیت است و ارتش (انگلیس ها) هر چه کمتر می شود و آنچه خطرناک است این است که در پارلمان این موضوع هیچ‌کس را نگران نمی کند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала