باوجود تحریم‌‌ها، روسیه یکی از شرکت‌کنندگان اصلی در مذاکرات درباره ایران خواهد بود

© Sputnik / Natalya Silverstova /  مراجعه به بانک تصاویر باوجود تحریم‌‌ها، روسیه یکی از شرکت‌کنندگان اصلی در مذاکرات درباره ایران خواهد بود
باوجود تحریم‌‌ها، روسیه یکی از شرکت‌کنندگان اصلی در مذاکرات درباره ایران خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
ایالات متحده گفته است که اگر مذاکرات درباره ایران، دوباره آغاز شود، روسیه یکی از شرکت‌کنندگان اصلی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، جن پسکی سخنگوی کاخ سفید، در یک جلسه توجیهی اظهار کرد که اگر مذاکرات درباره ایران از سرگرفته شود، بدون درنظرداشت تحریم‌ها، روسیه یکی از اصلی ترین شرکت‌کننده خواهد بود.

تحریم بیشتر امریکا بر روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
تحریم بیشتر امریکا بر روسیه به خاطر ناوالنی

پسکی، در پاسخ به سوالی درمورد تحریم‌ها علیه روسیه گفت: "فدراتیف روسیه شریک گروه 5+1 است، اگر مذاکرات درباره ایران ازسرگرفته شود، روسیه شرکت کننده اصلی خواهد بود."
وی افزود که جاهای وجود دارد که با روسیه هم نظر نیستیم، اما درجایی هم ما هم نظر و شریک هستیم. سخنگوی کاخ سفید علاوه کرد که واشنگتن، مسکو را به خاطر رفتارهایش "مجازات" می‌کند، اما امیدوار است که به همکاری در زمینه های مورد علاقه مشترک ادامه دهد.
یادآوری می کنیم، که اتحادیه اروپا روز سه شنبه برای نخستین بار تحت رژیم جدید جهانی به دلیل نقض حقوق بشر علیه چهار شهروند روسیه به خاطر دستگیری الکسی ناوالنی تحریم کرد. لیست تحریم ها شامل الكساندر باستریكین رئیس کمیته تحقیق فدراسیون روسیه، ویكتور زولوتوف مدیر گارد روسیه، ایگور کراسنف دادستان كل روسیه و الكساندر كلاشنیكوف رئیس سازمان تعزیرات فدرال روسیه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала