قربانیان جنسی کشیش‌های کودک‌آزار در فرانسه به هزاران نفر می‌رسد

© Fotolia / Drobot Deanقربانیان جنسی کشیش‌های کودک‌آزار در فرانسه به هزاران نفر می‌رسد
قربانیان جنسی کشیش‌های کودک‌آزار در فرانسه به هزاران نفر می‌رسد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
هزاران کودک از سال 1950 تاکنون در فرانسه قربانی آزا جنسی کشیش‌های کودک‌آزار شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از France Bleu، ژان مارک ساوت، رئیس کمیسیون بررسی سوء استفاده‌های جنسی در کلیسای کاتولیک فرانسه رقم تقریبی کودکان قربانی سوء ‌استفاده جنسی را حدود 10 هزار نفر اعلام کرد.

تجاوز جنسی کشیش پدوفیلیا در مراسم خاکسپاری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2020
تجاوز جنسی کشیش پدوفیلیا در مراسم خاکسپاری

این کمیسیون تاکنون بیش از 6.5 هزار مورد گزارش از قربانیان و شاهدان سوءاستفاده‌های جنسی دریافت کرده است که گفته می‌شود در هفت دهه گذشته اتفاق افتاده‌اند.

انستیتوت ملی تحقیقات صحت به این کمیسیون به‌خاطر جمع‌آوری داده ها کمک کرده و بنا به درخواست کمیسیون بررسی سوء استفاده‌های جنسی، شمارش موارد خشونت جنسی را در سراسر کشور آغاز کرد.

خاطرنشان می‌شود که گزارش نهایی این کمیسیون در ماه اکتوبر ارائه خواهد شد، هم شواهدی متعددی را جمع‌آوری و توصیه‌های بیشماری را برای رسیدگی به این وضعیت ارائه خواهند داد. به‌طور مثال در مورد میزان پرداختی کلیسای کاتولیک فرانسه به قربانیان، ارائه می‌دهد.

پس از رسوایی گسترده "پدوفیلیا در لباس روحانیت"، تحقیقات گسترده‌ای درمورد مشکل کودکان در کلیسا از چند سال پیش آغاز شده است. در ژوئن سال گذشته، کمیسیون تنها در جریان 1.5 هزار مورد بود، اما در هر صورت امکان صحبت درباره سیستم خشونت جنسی توسط کشیش‌ها فراهم گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала