امریکا از سه طیارۀ برتر روسیه نام برد

© Sputnik / Andrey Kataev /  مراجعه به بانک تصاویر امریکا از سه طیارۀ برتر روسیه نام برد
امریکا از سه طیارۀ برتر روسیه نام برد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
کارشناسان امریکایی لیستی از برترین طیاره‌های 40 سال گذشته جهان را تهیه کرده اند که شامل سه طیارۀ روسی است.

به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان مجله امریکایی پاپیولر مکانیکس، لیستی از برترین طیاره‌های 40 سال گذشته جهان را تهیه کرده اند که شامل سه طیارۀ روسی است.

Многофункциональные истребители пятого поколения Су-57 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2021
ارزیابی شانس جنگندۀ سوخو-57 در دوئل هوایی با اف-35

آنها طیاره ها را از نظر سال و اولین پرواز رده بندی کردند. بنابراین، این مجله طیاره برییف بی‌ئی-200 که نخستین پروازش را در سال 1998 انجام داد و اغلب در خاموش کردن آتش‌سوزی جنگل‌ها شرکت می‌کرد، اشاره کرد.

روزنامه‌نگاران خاطر نشان می‌کنند که طیاره قادر است 12 تن آب را به خاطر خاموش کردن یک هدف سوزان حمل کند و سپس بر روی دریاچه یا دریا فرود آید و فقط در 14 ثانیه دوباره بارگیری کند. از برییف بی‌ئی-200 می‌توان برای انتقال مسافر یا حتی از آن به عنوان آمبولانس استفاده کرد.

در این لیست همچنان نمونه اولیه یک جنگنده دو ماشینه میگ 44/1 که اولین پروازش را در 29 فبروری سال 2000 انجام داد، دیده می‌شود.

همچنان کارشناسان جنگنده سوخو-57 نیروی هوافضای روسیه را در این لیست قرار داده اند. جنگندۀ نسل پنجم رادارگریز روسی که از سرعت و سلاح‌های و فن‌آوری مدرن برخوردار است.

سوخو-57 یک جنگنده برتری هوایی چندمنظوره نسل پنجم ساخت روسیه است که از سال 2002 تاکنون درحال ساخت و توسعه می‌باشد.
این جنگنده به گونه‌ای طراحی شده تا توانایی پرواز ابرپیمایشی، ابرچابکی و پنهان‌کاری داشته باشد و با برخورداری از اویونیک پیشرفته بتواند از راه جنگ الکترونیک در زمین و دریا بر جنگنده‌های نسل چهارم چیره شود و این جنگنده در آینده جایگزین میگ-29 و سوخو-27 خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала