رایزنی گوترش با روسیه و آمریکا در مورد کنفرانس افغانستان در ترکیه

© AFP 2023 / Kena Betancur رایزنی گوترش با روسیه و آمریکا در مورد کنفرانس افغانستان در ترکیه
 رایزنی گوترش با روسیه و آمریکا در مورد کنفرانس افغانستان در ترکیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
عضو شوید
دبیرکل سازمان ملل متحد، کنفرانس در مورد افغانستان، در ترکیه را با روسیه، ایالات متحده آمریکا مورد بحث قرار می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، در مورد اوضاع افغانستان با روسیه، ایالات متحده آمریکا، قطر، ترکیه و سایر کشورها در ارتباط با کنفرانس بین المللی آینده در استانبول گفتگو می کند. این خبر روز جمعه توسط استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد،اعلام شد.

 دبیرکل سازمان ملل متحد: بیماری همه گیر منجر به نقض حقوق بشر شده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
دبیرکل سازمان ملل متحد: جهان در فقر شدید فرو می رود

وی در پاسخ به این سوال که سازمان ملل متحد در رابطه با برنامه های برگزاری چنین جلسه ای چه اقداماتی را انجام می دهد، گفت: "ما آماده ایم که به طرفین کمک کنیم."

در صورت توافق طرفین درگیر، نقش ما همیشه حمایت از مردم افغانستان خواهد بود. دبیرکل و سایر نمایندگان این سازمان با ایالات متحده، روسیه، قطر، ترکیه و سایر طرف های علاقه مند در تماس هستند. ما از پیشرفت جامعه بین المللی در زمینه هماهنگی و کمک به گروهای افغان در خصوص برقراری صلح هستیم.

پیش از این آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد بر افزایش مقابله و مبارزه با خیزش نئونازیسم، برتری سفید و تروریسم با انگیزه‌های نژادی و قومی تاکید کرد و گفت: خطر این حرکات نفرت انگیز روز به روز در حال افزایش است. بگذارید آنها را آنچه هستند بنامیم: برتری سفید و جنبش‌های نئونازی بیش از تهدیدهای ترور داخلی است، آنها در حال تبدیل شدن به یک تهدید فراملی هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала