6 زن فرماندار نیویورک را به "بد رفتاری جنسی" متهم کردند

© REUTERS / POOLفرماندار نیویورک متهم به آزار جنسی دو زن دیگر شد
فرماندار نیویورک متهم به  آزار جنسی دو زن دیگر شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
عضو شوید
در پی افشای آزار جنسی 6 زن از سوی فرماندار نیویورک، فشار‌ها بر او برای کناره‌گیری از سمتش شدت گرفته است. در هفته‌های گذشته چهار نفر از زنانی که دستیاران سابق کومو بوده‌اند فرماندار نیویورک را به رفتار‌های نامناسب جنسی متهم کرده‌اند.

 

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آمریکاییNew York Magazine خبر داده است که دو زن دیگرنیز، اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک را پس از آغاز تحقیقات استیضاح علیه وی، به بدرفتاری جنسی متهم کردند.

یکی از این زنان جسیکا باکمن، روزنامه نگاری است که پیشتر فرمانداری نیویورک را پوشش خبری می‌داد. وی اخیرا ادعا نموده که فرماندار بارها او و همکارانش را لمس کرده است. باكمن خاطرنشان كرد كه او ازین عمل فرماندار احساس بسیار ناخوشایندی داشته است.

نام زن دومی که فرماندار نیویورک را متهم به بدرفتاری جنسی نموده، مشخص نشده.

از 6 زنی که فرماندار نیویارک را متهم به آزارجنسی کرده‌اند، پنج زن او را به "رفتار ناشایست جنسی" همچون "بوسه ناخواسته" و یا "لمس نامناسب" و "اظهارنظرهای جنسی و پیشنهاد غیرمستقیم رابطه‌جنسی" متهم کرده‌اند و نفر ششم آقای کومو را به آزارجنسی فیزیکی متهم کرده است.

جوبایدن به تعرض جنسی بریک زن متهم شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2020
جوبایدن به تعرض جنسی بریک زن متهم شد

با این حال، آقای کومو می‌گوید اتهام‌ها را قبول ندارد و قصد کناره‌گیری هم ندارد.

"من آن رفتارهایی که در اتهام‌ها علیه من عنوان شده، مرتکب نشده‌ام. من هیچ‌وقت کسی را آزار نداده‌ام. من به هیچ کس حمله جسمی نکرده‌ام. من هیچ‌وقت از کسی سوءاستفاده نکرده‌ام."

 روز پنجشنبه به کمیته قضایی مجلس ایالتی نیویورک اجازه داده شد تحقیقات استیضاح علیه کامو را کلید بزند و پس از آن ده‌ها قانونگذار مجلس ایالتی نیویورک خواستار کناره‌گیری فرماندار شدند.

کارل هیستی، عضو ارشد دموکرات در مجلس ایالتی نیویورک گفت: «گزارش‌ها درباره اتهامات مطرح‌شده علیه فرماندار جدی هستند.»

همزمان دادستانی کل نیویارک هم تحقیقات ویژه‌ای در این باره آغاز کرده که اندرو کومو گفته با آن "نهایت همکاری" را خواهد کرد و همزمان از مردم این ایالت خواسته منتظر نتایج این تحقیقات بمانند.

اندرو کومو تا همین دو ماه پیش چهره بسیار محبوب در میان فرمانداران امریکا محسوب می‌شد و کنفرانس خبری روزانه او درباره وضعیت کرونا بعضا از کنفرانس های خبری کاخ‌سفید و دونالد ترامپ هم پربیننده‌تر ارزیابی می‌شد، اکنون با  تحقیقات جدی درباره اعمال خود روبروست.

دوره فرمانداری اندرو کومو که ده سالی است در این سمت باقی مانده، سال آینده -2022- به پایان می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала