مخفی کاری آمریکا در اعلام آمار فوتی های کرونا

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر مخفی کاری آمریکا در اعلام آمار فوتی های کرونا
مخفی کاری آمریکا  در اعلام آمار فوتی های کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
نتایج بررسی داده های تلفات کرونا در آمریکا نشان داد که این کشور مرگ و میر های ناشی از ویروس را دست کم گرفته و آمار واقعی به مراتب بیشتر از ارقامی است که گزارش داده شده.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "وال استریت ژورنال" با گذشت هر روز موارد بیشتری از مرگ هایناشی از COVID-19که قبلا گزارش نشده بود، در ایالات متحده کشف می شود.  بررسی نتایج داده ها خبر از دست کم گرفتن مرگ و میر ویروس کرونا از سوی آمریکایی ها می‌دهد.

به طور خاص نتایج یک تفتیش؛ در اوهایو چهار هزار مرگ اضافی و در ایندیانا - حدود یک و نیم هزار مورد را نشان داد. همچنین ، در ایالات ویرجینیا ، مینه سوتا و رود آیلند ، بازشماری آمار مرگ های ناشی از COVID-19 انجام شد.

مشکل اینجا بود که مقامات سعی می‌کردند مرگ و میرها را در زمان واقعی گزارش دهند، بنابراین آمار شامل موارد مشخص شده بعد از معاینه پزشکی نبود. همین آمار برای ردیابی های بیماری و مرگ و میر سازمان های دولتی و دانشگاه جان هاپکینز استفاده شد.

گرامیداشت از قربانیان کرونا/ پرچم آمریکا به دستور بایدن  نیمه برافراشته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
گرامیداشت از قربانیان کرونا/ پرچم آمریکا به دستور بایدن نیمه برافراشته شد

پیش از این، بیل دی بلازیو ، شهردار نیویورک ، تلفات بی سابقه جان باختگان COVID-19 را فاش کرد. به گفته وی ، در طول یک سال بیش از 30 هزار نفر از ساکنان این شهر بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. شهردار خاطرنشان کرد که تلفات انسانی کرونا در نیویورک به مراتب بیشتر از جنگ جهانی دوم ، جنگ ویتنام ، طوفان سندی و حملات 11 سپتامبر است.

گفتنی است که در حال حاضر یکی از موضوعات اصلی رسانه‌های آمریکایی پنهان کردن آمار واقعی کشته شدگان کرونا در خانه سالمندان نیویورک توسط فرماندار این ایالت است، وی متهم است که در سال گذشته آمار واقعی کشته شدگان را اطلاع رسانی نکرده است.

تاکنون 120 میلیون و 427 هزار و 908 نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-19 ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

از این تعداد 2 میلیون و 665 هزار و 544 نفر جان باخته و 96 میلیون و 980 هزار و 589 نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

طبق این آمارها، همچنین آمریکا با 30 میلیون و 81 هزار و 657 نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب هند، برزیل، روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و آلمان قرار گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала