تعداد کودکان دوگانه در جهان افزایش یافته است

© Photo / Instagram/Clementstwinsتعداد کودکان دوگانه در جهان افزایش یافته است
تعداد کودکان دوگانه در جهان افزایش یافته است  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
طبق تجزیه و تحلیل جهانی، سالانه حدود 1.6 میلیون دوگانه در دنیا متولد می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، از دهه 1980 تا کنون، تعداد دوگانه ها تا یک سوم افزایش یافته است و هر 42 کودک دو گانه هستند. این بدان معناست که سالانه حدود 1.6 میلیون

Граффити с Диего Марадоной на стене здания в Неаполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2020
عشق و علاقۀ عجیب و غرییب به اسطوره؛ «مارا» و «دونا»؛ خواهران دوگانه آرجنتبنی + عکس

پروفیسر کریستین موندن از دانشگاه آکسفورد ، اولین نویسنده این تحقیق ، گفت: "یافته های ما بسیار مهم است زیرا تولد دوگانه با مرگ و میر بالاتر چه در نوزادان و چه در مادران ارتباط دارد."

به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل ، دانشمندان اطلاعات مربوط به باروری را برای دوره 2010 - 2015 از 165 کشور جمع آوری کردند که 99% جمعیت جهان را تشکیل می دهد. آنها در بسیاری از کشورهای اروپایی ، آمریکای شمالی و آسیا افزایش قابل توجهی در تعداد دوگانه ها پیدا کردند. از 112 کشوری که گزارشات برای هر دو دوره در دسترس بود ، %٪ بیش از % افزایش در دوگانه ها داشته است. در آسیا ، این رقم 32 درصد و در امریکای شمالی 71 درصد افزایش یافته است. کاهش بیش از 10% فقط در هفت کشور مشاهده شد.

بیشترین افزایش در تعداد دوگانه ها به دوگانه های دو ریشه (نوزادان از دو تخمک مختلف) برمی گردد، در حالی که فراوانی دوگانه های یکتایی (از یک تخمک) عملاً (4 مورد در هر 1000 بارداری در سراسر جهان) بدون تغییر باقی مانده و ثابت مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала