سیاست جدید اینستاگرام برای حفاظت از کاربران نوجوان

© AFP 2023 / Josh Edelsonسیاست جدید اینستاگرام برای حفاظت از کاربران نوجوان
سیاست جدید اینستاگرام برای حفاظت از کاربران نوجوان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
اینستاگرام امکان ارسال دایرکت از کاربران بزرگسال به کاربران نوجوان را محدود می‌کند

 اینستاگرام سیاست‌های جدید خود برای حفاظت از نوجوانان در این شبکه اجتماعی را اعلام کرده که بر اساس آن، دیگر به کاربران بزرگسال اجازه نمی‌دهد تا به کاربران نوجوان که آنها را دنبال نمی‌کنند، پیام دایرکت ارسال کنند.

اینستاگرام اعلام کرده که سیاست‌های جدیدی را در تعاملات میان کاربران به کار خواهد گرفت که بر مبنای آن  تعامل بین نوجوانان و بزرگسالان را محدود خواهد کرد تا سیستم عامل خود را برای کاربران نوجوان ایمن‌تر کند.

متهم شدن اینستاگرام به جاسوسی از طریق کمره تلفن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2020
متهم شدن اینستاگرام به جاسوسی از طریق کمره تلفن

بر اساس سیاست‌های جدید اینستاگرام، کاربران بزرگسال امکان ارسال پیام‌های دایرکت اینستاگرام به کاربران نوجوان که آنها را در لیست دنیال کنندگان یا همان فالورهای خود ندارند، منع خواهند شد.

اینستاگرام همچنین در این ویژگی جدید، یک اعلان به عنوان “اعلان ایمنی” را معرفی کرده که به نوجوانان، زمانی که از طرف یک بزرگسال مشکوک پیام دریافت می‌کنند، نمایش داده خواهد شد.

اعلان ایمنی به کاربران نوجوان این امکان را می‌دهد تا بزرگسالانی را که به آنها پیام می‌دهند را ریپورت یا (بلاک) کنند. این اعلان‌ها به کاربران نوجوان یادآوری می‌کند که برای پاسخ دادن به پیام‌ها، احساس تحت فشار بودن نکنند و مراقب باشند که عکس‌ها، فیلم‌ها یا اطلاعات شخصی خود را با کسی که نمی‌شناسند به اشتراک نگذارند.

این اعلان ها زمانی نمایش داده خواهند شد که سیستم‌ های محدویت اینستاگرام رفتار مشکوک کاربران بزرگسال را مشاهده کنند.

اینستاگرام همچنین اعلام کرده که در حال کار و توسعه “هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشینی” جدیدی است تا بتواند سن کسانی که حساب کاربری می‌سازند را تشخیص دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала