دیپلمات ارشد: شرکت کننده گان ترویکا توسعه‌یافته رایزنی های مسکو را در نظر بگیرند

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر دیپلمات ارشد: شرکت کننده گان ترویکا توسعه‌یافته رایزنی های مسکو را در نظر بگیرند
 دیپلمات ارشد: شرکت کننده گان ترویکا توسعه‌یافته رایزنی های مسکو را در نظر بگیرند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل از اشتراک کننده گان گفتگوهای افغانستان خواست تا رایزنی های مسکو را در نظر بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل، گفت: روسیه پیشنهاد می کند که تلاش های نشست ترویکا توسعه‌یافته در مورد افغانستان شامل (روسیه، چین، ایالات متحده و پاکستان)، منسجم گردد.

نبنزیا چشم انداز تمدید پیمان استارت را زیر نظر بایدن ارزیابی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2020
نبنزیا چشم انداز تمدید پیمان استارت را زیر نظر بایدن ارزیابی کرد

این مطلب را وی روز سه شنبه در سازمان ملل متحد، در جلسه شورای امنیت در مورد افغانستان اظهار شد.

این دیپلمات یادآوری کرد، در تاریخ 18 مارچ، نشستی در سطح نمایندگان ویژه فدراسیون روسیه، ایالات متحده، چین و پاکستان "سه گانه توسعه یافته" با حضور هیئت های کابل و جنبش طالبان در مسکو برگزار شد.

پیش از این  روسیه، ایالات متحده، چین و پاکستان از همه طرف های درگیری در افغانستان خواستند تا سطح خشونت در این کشور را کاهش دهند و همچنین طالبان نیز دست از حمله بهاری بردارند.

شایان ذکر است که در 12 سپتامبر سال گذشته، روند گفتگوهای صلح میان دولت افغانستان و طالبان در دوحه پایتخت قطر، آغاز شد. با این حال، تاکنون طرفین فقط در مورد مذاکرات مستقیم در آینده توافق کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала