ساخت ربات انسان نما برای کار در فضا در روسیه 

© Depositphotos.com / Rottenmanساخت ربات انسان نما برای کار در فضا در روسیه 
ساخت ربات انسان نما برای کار در فضا در روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
یک ربات انسان نما برای کار در فضا در روسیه در حال ایجاد است.
روسیه یک ربات شبه انسان را به فضا فرستاد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2019
روسیه یک ربات شبه انسان را به فضا فرستاد

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی شرکت دولتی روسکاسموس نوشته است، که رئیس انستیتوت علمی تسنیماش، روسکاسموس و شرکت راکتی فضایی انرژی روسیه گفته است، که ایجاد نخستین ربات انسان نمای روسی که به فضا می رود را آغاز کرده است. 

رئیس شرکت دولتی روسیه گفت: "این کار در چارچوب کار هدف تیلیدروید برنامه کار طولانی مدت در ایستگاه فضایی بین المللی در حال انجام است. انجمن علمی و تولیدی اندرویود تکنیک مستقیماً سیستم رباتیک Teledroid را ایجاد می کند".

اندروید تکنیک آفریدگار ربات فیودر است، که در سال 2019 از ایستگاه فضایی بازدید کرد. در همان زمان ایوگینی دودروف مدیر اجرایی این شرکت گفته بود، كه پس از چند سال می توان نسل فضای ربات فیودر را که برای کار در فضا طراحی شده است در ایستگاه فضایی پرتاب کرد. 

این یک نوع "ربات لئونوف" خواهد بود - با تشبیه با اولین انسانی که به فضا می رود - الکسی لئونوف. این ربات از فناوری های آزمایش شده در ربات "Fedor" استفاده خواهد کرد.
Teledroid برخلاف Fedor مانند یک تنه انسانی بدون پا به نظر می رسد. برنامه ریزی شده است که ربات بر روی یک دستکار قرار گیرد، که حرکت آن را بین ماژول های ایستگاه تضمین می کند. این ربات در حالت آواتار کار خواهد کرد و حرکات اپراتور را با لباس ویژه واقع در ایستگاه فضایی یا در مرکز کنترل ماموریت کپی می کند. این ربات قادر خواهد بود برخی از کارهای معمول را به تنهایی انجام دهد. همه مراحل توسعه، همانطور که قبلا توسط دودوروف گزارش شده بود، تا سال 2025 به پایان می رسد. پس از آن ، "محل اقامت" Teledroid سطح ماژول انرژی-علمی خواهد بود.
شرکت ایالتی گفت: "هدف اصلی Teledroid در ابتدا توسعه فناوری (از جمله هوش مصنوعی) رباتیک فضایی است که برای کاوش بیشتر در فضا و سیارات ضروری است".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала