سقوط شدید بهای نفت به دلیل آزادسازی کانال سوئز

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر سقوط شدید بهای نفت به دلیل آزادسازی کانال سوئز
 سقوط شدید بهای نفت به دلیل آزادسازی کانال سوئز   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
پس از گزارش ها مبنی بر اینکه کشتی کانتینر Ever Given قادر به حرکت مجدد در کانال سوئز شداست، قیمت نفت شروع به کاهش شدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اطلاعات بورس اوراق بهادار لندن ICE ، بلافاصله پس از گزارش ها مبنی بر اینکه کشتی کانتینر Ever Given قادر به حرکت مجدد در کانال سوئز شد، قیمت نفت شروع به کاهش شدید کرد.

 فیلم برداری لحظه حرکت کردن کشتی Ever Given توسط شاهدان عینی     - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
فیلم برداری لحظه حرکت کردن کشتی Ever Given توسط شاهدان عینی+ویدیو

معاملات آتی برنت در ماه مارچ تقریباً 2 درصد کاهش یافت و از ساعت 10:40 به وقت کابل از 64.7  دالر به 63.12  دالر رسید. با این حال WTI از 61 دالر به  به 59.6 دالر سقوط کرد.

قبلاً این امکان وجود داشت که مسیری کانال سوئز  زودتر از چند هفته باز نشود. شب دوشنبه، 29 مارچ، مشخص شد که کشتی منتقل شده است.

 در حال حاضر ، حدود 350 کشتی در صف عبور هستند که تقریباً 50 کشتی در وسط راه در دریاچه بزرگ تلخ قرار دارند. در حالت عادی خود، کانال قادر به اداره 106 کشتی در روز است.

گفتنی است که در چند روز گذشته، در حالی که تاجران و سرمایه‌ گذاران سعی کردند تاثیر انسداد یکی از نقاط اصلی ترانزیت تجاری و تاثیر گسترده‌ای که محدودیت‌های قرنطینه‌ای بر بازار تقاضا را ارزیابی کنند، قیمت‌های نفت بسیار به شدت تغییر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала