بریتانیا ده رهگیری هواپیماهای روسی از سوی نیروهای ناتو را ارزیابی کرد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر بریتانیا ده رهگیری هواپیماهای روسی از سوی نیروهای ناتو را ارزیابی کرد
بریتانیا ده رهگیری هواپیماهای روسی از سوی نیروهای ناتو را ارزیابی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
یک روزنامه انگلیسی مقاله ای درباره ده رهگیری هواپیماهای روسی از سوی نیروهای ناتو در نزدیکی مرزهای اتحاد اتلانیک شمالی را منتشر کرد. 
رهگیری هواپیمای شناسایی ناتو توسط جنگنده های روسیه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2020
کلوپ ویدیو
رهگیری هواپیمای شناسایی ناتو توسط جنگنده های روسیه + ویدیو

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه انگلیسی The Daily Mail مقاله ای در باره ده «رهگیری» هواپیماهای روسی از سوی نیروهای ناتو در نزدیکی مرزهای اتحاد در اقیانوس اطلس شمالی، دریای سیاه و بالتیک منتشر کرد.
پیش از این، ناتو گفته بود، که "شش گروه مختلف هواپیمای نظامی روسیه در نزدیکی فضای هوایی این اتحاد در کمتر از شش ساعت رهگیری شدند".
این گزارش باعث واکنش فعال خوانندگان در شبکه های اجتماعی شد.
کاربر آیین با شوخی گفت: "روس های بیچاره را تنها بگذارید، آنها تنها به دنبال این هستند كه پایگاه خود را در اسكاتلند مستقل قرار دهند".

AM پرسیده است، که "اگر نمی توانیم از انگلیس در برابر گردشگران که با قایق می آیند محافظت کنیم، چرا روسیه را محاصره کرده ایم؟".

Braeburn نوشته است، که "B-52 های امریکایی (در واقع B-1Bs - ویراستار) ، مستقر در ناروی، نزدیک به روسیه پرواز می کردند. این یک فعالیت متقابل است".
Voice of Sense به یاد می آورد: "آنها در فضای هوایی بین المللی هستند".
MetalGary گفت: "هیچ چیزی برای توجه وجود ندارد، این یک اشغال مشترک است. ناتو و روسیه به طور منظم واکنش یکدیگر را بررسی می کنند".
Ian48 با ابراز تأسف گفت: "و ما در حال کاهش تعداد هواپیماهای رهگیر خود هستیم".

یادآوری می کنیم، که هواپیماهای دوربر روسی به طور مداوم بر فراز آبهای خنثی قطب شمال، اقیانوس اطلس شمالی، دریاهای سیاه و بالتیک و اقیانوس آرام پرواز می کنند. بر پایه گفته وزارت دفاع روسیه، همه ای پروازهای هواپیمای نیروهای هوافضا روسیه کاملاً مطابق با قوانین بین المللی انجام می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала