وزیر صحت رومانیا به‌دلیل ماسک نزدن 360 دالر جریمه شد

© AFP 2023 / Daniel Minailescuوزیر صحت رومانیا به‌دلیل ماسک نزدن 360 دالر جریمه شد
وزیر صحت رومانیا به‌دلیل ماسک نزدن 360 دالر جریمه شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
رسانه‌های محلی در رومانیا گزارش دادند که وزیر صحت کشور به‌دلیل عدم استفاده از ماسک در محیط بسته جریمه نقدی شد.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های محلی به نقل از پولیس بخارست گزارش دادند، ولاد وویکولسکو، وزیر صحت رومانیا به دلیل عدم استفاده از ماسک در محیط (ساختمان) بسته، 360 دالر جریمه نقدی شد.

استفاده از ماسک همزمان برای ساکنان چک اجباری شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
استفاده از دو ماسک همزمان برای ساکنان چک اجباری شد

پولیس بخارست با نشر اعلامیه‌ای گفته است که به دلیل عدم رعایت قانون پیشگیری و مبارزه با کرونا، و به خاطر نزدن ماسک ولاد وویکولسکو وزیر صحت کشور، 1500 لئوی (360 دالر)جریمه شد.

پیش از این، تصاویر از وزیر صحت رومانیا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن دیده می‌شود آقای وویکولسکو بدون ماسک راهروهای ساختمان پارلمان را طی کرده، اگرچه استفاده از ماسک در تمام فضاهای بسته در کشور اجباری است.

رومانیا در تاریخ 9 نوامبر سال گذشته، محدودیت‌های جدید کرونایی را اعمال کرد که در آن از ساعت 22:00 تا 5:00 به وقت محلی رفت‌و آمد منع قرار داده شده است. برای افراد بالای 5 سال استفاده از ماسک‌ها حتی در جاده‌ها توصیه شده است. در صورت امکان، کلیه شرکت‌های دولتی و خصوصی موظف به تنظیم کار از راه دور برای کارمندان هستند. برگزاری مراسم‌های جشن در هر مکان ممنوع است. کار در بازارهای بسته و نمایشگاه ها ممنوع اعلام شده است. این محدودیت‌ها تا 13 اپریل معتبر خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала