سناتور روس: آمریکا در تخریب اجتماع به ‌زودی رهبر دنیا خواهد شد

© Sputnik / Alexander Natruskin /  مراجعه به بانک تصاویر سناتور روس: آمریکا در تخریب اجتماع به ‌زودی رهبر دنیا خواهد شد
سناتور روس: آمریکا در تخریب اجتماع به ‌زودی رهبر دنیا خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
یک سناتور روس در واکنش به پیشنهاد در مورد قانونی شدن مواد مخدر سنگین در آمریکا می‌گوید این ‌کشور‎، به زودی رهبر تخریب جهان خواهد شد

به گزارش اسپوتنیک، الکسی پوشکوف، عضو شورای فدراسیون روسیه می‌گوید قانونی شدن مواد مخدر در آمریکا به زودی این کشور را به رهبر جهانی در تخریب اجتماع، تبدیل خواهد شد.

کاخ سفید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
اخراج 5 تن از کارکنان کاخ سفید به خاطر مصرف ماری جوانا

پوشکوف در صفحه کاربری خود در تلگرام نوشت: "با پیشنهاد برای قانونی شدن مواد مخدر سنگین، که در ایالات متحده کاملاً امکان پذیر است، سرانجام آمریکا به یک رهبر جهانی در تخریب اجتماع تبدیل خواهد شد، زیرا رادیکال های آمریکایی اکنون در همه حوزه ها و همه امور لجام ها را گسیخته اند.

شایان ذکر است که قانونی شدن ماری جوانا در سراسر ایالت های این کشور برای رادیکال های آمریکایی یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود، زیرا در بسیاری ایالت های آمریکا استفاده ازاین ماده مخدر قانونی اعلام شده است.

اما در ایالت واشنگتن سناتورها پیشنهاد کرده اند که مواد مخدر سنگین نیز قانونی شود. یعنی کوکائین، هروئین و حتی دزومورفین  نیز احتمال دارد به لیست داروهای مجاز در آمریکا افزوده شود.

از سوی دیگر احتمال دارد که این پیشنهاد مورد تأیید سناتوران ایالتی قرار نگیرد

 پیشتر گزارش شد که 76 در صد ای‌دهندگان واشنگتن به جرم‌زدایی، سیلوسایبین، یک ماده توهم‌زا که به نام مجیک ماشروم (قارچ جادویی) هم شناخته می‌شود، رای دادند. برعلاوه، در ایالت اورگان، رای‌دهندگان یک گام فراتر رفته‌ و داشتن مواد مخدر سنگین مانند هروئین و کوکائین را جرم ندانستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала