غرب به پنج سلاح شکست ناپذیر روسیه اعتراف کرد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر غرب به پنج سلاح شکست ناپذیر روسیه اعتراف کرد
غرب به پنج سلاح شکست ناپذیر روسیه اعتراف کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
نشریه نشنال اینترست، از پنج نوع سلاح روسیه نام گرفته است که در صورت وقوع جنگ با اوکراین پیروزی از آن مسکو می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، مارک اپیسکوپوس تحلیل گر نشریه National Interest از  پنج نوع سلاح روسیه نام گفت که در صورت شروع جنگ با اوکراین پیروزی مسکو را تضمین می کند.

روسیه به اوکراین هشدار داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
روسیه به اوکراین هشدار داد

به گفته نویسنده این مقاله ، تشدید درگیری ها در جنوب شرقی اوکراین می تواند به جنگ با روسیه منجر شود. وی خاطرنشان کرد: ارتش روسیه از نظر هوایی و از نظر دفاع راکتی از برتری محسوسی برخوردار است که این امر مشکلات زیادی را برای نیروهای مسلح دیگر کشورها ایجاد خواهد کرد.

مارک اپیسکوپوس معتقد است که اوکراین به دلیل عدم پتانسیل نیروهای مسلح خود قادر به غلبه بر سیستم دفاع راکتی روسیه نخواهد بود. این کارشناس سیستم دفاع هوایی S-400 مستقر در کریمه را نام برد، که می تواند تهدیدی برای تأسیسات نظامی در شرق و مرکز اوکراین باشد. این سیستم روسی قادر است در شعاع 400 کیلومتری طیارات، پهپادها و راکت های دیگر را مورد هدف قرار دهد.

مورد بعدی در این لیست طیاره محاربوی سوخو Su-35S است که مجهز به راکت های زمین به زمین و بمب های رهبری شده است. این کارشناس خاطرنشان کرد: طیارات اوکراین به دلیل فرسودگی و همچنین برتری تعداد قوای هوافضای روسیه قادر به مقاومت در برابر روسیه نخواهد بود. وی اعلام نمود که در صورت درگیری در خشکی، روسیه از وسایط زرهدار پیاده نظام BMP-3M استفاده خواهد کرد.

قوای مسلح اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2020
امکان پاسخ دندان شکن روسیه به اوکراین

وی معتقد است که با این سلاح نبردها در محیط های شهری رخ خواهد داد و سایط زرهدار پیاده نظام سبک و قابل مانور برتری قابل توجهی نسبت به تانک ها خواهند داشت. همزمان قطعات تانک، در قدم اول T-90M ، نیز بسیار قوی است. این کارشناس خاطرنشان کرد: روسیه از نظر تعداد این تانک ها در جهان مقام اول را دارد. این تانک، با تانک T-84 اوکراینی "آپلوت" قابل مقایسه نیست.

پنجمین مورد، تانک های روسی 2S19 "Msta-S"  است که مجهز به تکنالوژی هدفمند پیشرفته و قادر به انداخت حداکثر هشت فیر در دقیقه بود.

قابل ذکر است، از ماه فبروری، اوضاع در شرق اوکراین رو به وخامت است. تحریکات توسط نیروهای مسلح اوکراین و بمباران شهرک های موجود بیشتر شده است. روز گذشته در اثر حمله پهپاد اوکراینی در دونباس ، یک کودک جان خود را از دست داد و یک زن نیز زخمی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала