اسرار محرم iPhone 13 افشا شد

© REUTERS / Apple Inc.اسرار محرم iPhone 13 افشا شد
اسرار محرم iPhone 13 افشا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
تلیفون هوشمند هوشمند اپل باید دو سنسور ID و Touch IDبرای محافظت از مطالب داشته باشد. خود مشهور مک گایر وود این موضوع را در توییتر خود نشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، این متخصص گفت: اپل قبلاً در مورد استفاده از حسگر اثر انگشت Touch ID جدید در تلیفون های هوشمند خود توافق کرده است. اینکه آیا در نهایت در آیفون 13 استفاده خواهد شد، هنوز دقیق معلوم نیست. حسگر اولتراسونیک در صفحه گوشی هوشمند تعبیه شده و فقط با نمایشگرهای اصلی اپل کار خواهد کرد. وبلاگ نویس شکایت کرد: "یک مشکل دیگر حین ترمیم آن نیز وجود دارد."

دیزاین آیفون 13 جدید افشا شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
دیزاین آیفون 13 افشا شد + ویدیو

لاوه بر این ، تلیفون های هوشمند جدید حسگر بیومتریک Face ID را در خود نگه می دارند. کاربر می تواند از هر ابزار باز کردن قفل به انتخاب خود استفاده کند ، با این حال ، برای تأیید برخی از عملیات - پرداخت ، افشای اطلاعات شخصی ، خرید برنامه ها و غیره - شما به تأیید Touch ID و Face ID نیاز دارید. در جزئیات افشای شده توسط متخصص در مورد دستگاه ، گفته شده است که دستگاه جدید ممکن است از بریدگی صفحه نمایش کاهش یابد.

مک گایر وود در گزارش خود پشتیبانی از نمایش تصاویر با فرکانس حداکثر 120 هرتز بر روی صفحه نمایش آیفون های جدید و همچنین ظاهر حالت همیشه روشن را تأیید کرد.

 
آیفون 13 ویژگی مشابه با تلفن های هوشمند اندروید خواهد داشت 
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
آیفون 13 ویژگی مشابه با تلفن های هوشمند اندروید خواهد داشت

علاوه بر این ، اپل انتشار سری Pro گوشی های هوشمند با یک ترابایت حافظه داخلی و کنار گذاشتن درگاه فیزیکی Lightning را تأیید کرد. نویسنده معتقد است که مدیران ارشد این شرکت قصد دارند در آینده ای نزدیک مسئله موجود بودن این گزینه ها را در آیفون 13 پرو و ​​13 پرو مکس حل کنند.

به گفته این وبلاگ نویس، اپل هنوز تصمیم نگرفته است که اسمارت فون های جدید را نام گذاری کند. با این همه، وی معتقد است که این شرکت تمایل بیشتری به نام آیفون 13 نسبت به آیفون 12 دارد.

پیش از این، تحلیلگران گزارش داده بودند که تلیفون های هوشمند محرم آیفون 13 در ماه سپتامبر رونما می شود. انتظار می رود دستگاه ها در هفته سوم اولین ماه فصل خزان عرضه شوند. در سال 020 ، اعلامیه آیفون 12 به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اکتوبر به تأخیر افتاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала