مرد فقیر را دفن کردند و روز بعد زنده به خانه برگشت

© AFP 2023 / Bulent Kilicمراسم دفن
مراسم دفن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
خانواده ای مرد غریب را با یکی از اقوام متوفی خود اشتباه گرفتند و وی را به خاک سپردند.

به گزارش اسپوتنیک، در ولایت چاناقلعه ترکیه، رجب چلیک 89 ساله در همان شفاخانه که رجب یولماز 69 ساله و مبتلا به COVID-19 در آن داخل بستر بود تحت معالجه سرطان قرار داشت. وقتی بستر حالی در بخش مراقبت های ویژه در شفاخانه پیدا شد، ییلماز به آنجا منتقل و به اشتباه با نام سلیک ثبت شد. او در همان روز از دنیا رفت.

Измерение артериального давления - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2017
علائم مرگ ناگهانی کشف شد

به دلیل نام اشتباه، مرگ یلماز به نزدیکان چلیک گزارش شد. آنها تعجب کردند که علت آن COVID-19 است، اما آنها جسد را گرفته و دفن کردند. محدودیت های ایجاد شده در رابطه با همه گیر عفونت ویروس کرونا به آنها اجازه نزدیک شدن به فرد متوفی را نمی دهد، بنابراین خطا مورد توجه قرار نگرفت.

روز بعد ، شفاخانه متوجه شد که سلیک هنوز زنده است و سردرگمی را به نزدیکان خود اطلاع داد. طب اصلی اطمینان داد که این خطا فقط مربوط به اسناد است، اما معالج وی افزود: "به علاوه آنها بسیار شبیه هم هستند". "هر دو جای زخم های ناشی از عمل جراحی و یک خال بزرگ بر روی سر خود دارند."

پیش از این گزارش شده بود كه یكی از ساكنان شهر سنت ژوزف فرانسه، بخش لوار، به اشتباه متوفی شناخته شده است، برای سومین سال نمی تواند به مقامات ثابت كند كه او زنده است. پوشان پس از ثبت مرگ خود بدون شناسنامه، گواهینامه رانندگی، حساب بانکی، بیمه درمانی و هیچگونه سندی برای اثبات وجود خود باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала