آمریکا به آسیب پذیری ارتش خود در برابر روسیه اعتراف کرد

© Flickr / The US Army آمریکا به آسیب پذیری ارتش خود در برابر روسیه اعتراف کرد
   آمریکا به آسیب پذیری ارتش خود در برابر روسیه اعتراف کرد   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
دیوان محاسبات آمریکا اعتراف کرد که آمادگی رزمی نیروهای مسلح آمریکا به دلیل مشارکت در چندین درگیری منطقه ای در 20 سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک به استناد گزارش دیوان محاسبات آمریکا، این ادره اعتراف کرد که آمادگی رزمی نیروهای مسلح آمریکا به دلیل مشارکت در چندین درگیری منطقه ای در 20 سال گذشته کاهش یافته است.

Здание Пентагона в США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
ارتش آمریکا: برای حملات طالبان در افغانستان آماده هستیم

در این سند آمادگی نیروهای آمریکایی برای انجام جنگ از سال 2017 تا 2019 ارزیابی شده است. مولفان آن به این نتیجه رسیده اند که دیگر نمی توان در مورد برتری مسلم نظامی ایالات متحده به دلیل تقویت دشمنان بالقوه صحبت کرد.

به طور خاص، آنها به کاهش شاخص های آمادگی رزمی در دریا/ابحار اشاره کردند، اگرچه شاخص زمینی افزایش را نشان می دهد.

در این گزارش مانع اصلی در راه بازیابی آمادگی کشتی های جنگی و زیردریایی تحلیلگران، فرصت های محدود برای نگهداری نامیده می شود.

 تحلیلگران، مانع اصلی را در راه بازیابی آمادگی ناوگان و زیردریایی که از فرصت های محدود برای نگهداری برخوردار هستند، نامیده اند.

در مورد حریم هوایی، متخصصان مشکلات اصلی را با کمبود پیلوتان که برای پرواز با بالگردهای تهاجمی AH-64 آموزش دیده اند، مرتبط می دانند.

با توجه به

در بخش فضایی، این گزارش به کمبود داده در مورد وضعیت واحدهای منفرد مورد نیاز برای تأیید آمادگی نیروها و انکانات اصلی فضایی اشاره می کند.

در همین حال سیاستمداران آمریکایی بر لزوم توسعه پتانسیل نیروهای مسلح برای حفظ رهبری جهانی ایالات متحده در میان قدرت های بزرگ تأکید می ورزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала