پوتین خواستار "سپر مطمئن" برای امنیت بیولوژیکی شد

© Sputnik / Mikhail Metsel /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین خواستار "سپر مطمئن" برای امنیت بیولوژیکی شد
پوتین خواستار سپر مطمئن برای امنیت بیولوژیکی شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه خود به مجمع فدرال این کشور، از دانشمندان روسیه خواست تا برای ایجاد "سپر قابل اطمینان" در رابطه به امنیت بیولوژیکی آماده باشند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه خود خطاب به مجمع فدرال این‌کشور گفت: « روسیه باید آماده باشد تا در صورت شیوع ویروس خطرناک‌تر بتواند یک سیستم شناسایی و واکسن آن را طی 4 روز تولید کند».

رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت: نظام بهداشت جهانی در آستانه یک انقلاب واقعی است، نمی توانیم فرصت را از دست بدهیم و روسیه باید به توسعه فن آوری ها بپردازد.

پوتین  پیمان منع موشک های هسته ای میانبرد را تعلیق کرد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
پوتین: دانشمندان روسیه با ساخت سه واکسن ضد کرونا به موفقیت بزرگ دست یافتند

پوتین در این رابطه گفت: "هیچ هدف راهبردی را در این زمینه کنار نمی گذاریم. قابل درک است که این (مبارزه با کرونا) کار بسیار دشواری است، چرا که کرونا هنوز به طور کامل شکست نخورده است و همچنان یک تهدید مستقیم است."

رئیس جمهور روسیه گفت :" دانشمندان ما کار خارق‌العاده‌ای ای انجام دادند، و به لطف آن ها هم اکنون روسیه سه واکسن مطمئن ضد کرونا در اختیار دارد."

گفتنی است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای هفدهمین بار پیام خود را به مجمع فدرال  این‌کشور ارائه می‌دهد. این نخستین رویداد در ابعاد گسترده سال 2021 است که با حضور رئیس جمهور روسیه به صورت حضوری برگزار شده است. در این مراسم اعضای دولت روسیه، معاونان، سناتورها و همچنین والی ها حضور دارند.

ناتالیا پوکلونسکایا، معاون رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی گفت، امسال پیام پوتین به مجمع فدرال آغاز مرحله جدیدی در توسعه کشور است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала