پوتین: به هرگونه تحریکات علیه روسیه پاسخ شدید و سریع داده خواهد شد

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: به هرگونه تحریکات علیه روسیه پاسخ سخت وسریع خواهیم داد
 پوتین: به هرگونه تحریکات علیه روسیه پاسخ سخت وسریع خواهیم داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که در جهان اعمال تحریم های غیر قانونی و اقدامات و تلاش های خصمانه نسبت به روسیه به یک عادت تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز چهار شنبه (21 آپریل) در پیام سالانه خود خطاب به مجمع فدرال این کشور گفت، به هرگونه تحرکات علیه کشورش پاسخ سریع و شدید د اده خواهد شد.

 پوتین خواستار هوای پاک‌تر برای روسیه نسبت به اروپا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
پوتین خواستار هوای پاک‌تر برای روسیه نسبت به اروپا شد

رئیس جمهور روسیه افزود: "ما در این شرایط در بیشترین سطح از خود خویشتنداری نشان می دهیم و اغلب ما نه تنها به اقدامات غیر دوستانه بلکه به اهانت های آشکار نیز پاسخ نمی دهیم. ما خواهان روابط بین المللی حسنه و مثبت هستیم."

رئیس جمهور روسیه در عین حال تاکید کرد:" وقتی کسی به دنبال برقراری گفت و گو نیست، لحن مغرورانه را برمی‌گزیند و از دست بالا سخن می گوید، روسیه همیشه راه حفظ موضع خود را پیدا می‌کند."

وی تصریح کرد، که روسیه به دنبال تنش و قطع روابط با هیچ کشوری نیست، اما در صورت اقدام از سوی طرفی، پاسخ مناسب، سریع و محکمی دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، 15 آپریل ، جو بایدن، رئیس جمهور آمریكا  فرمان اعمال تحریم های جدید علیه روسیه را امضا كرد. این تحریم ها شامل بیش از 30 فرد و نهاد روسیه است.

واشنگتن دلیل اعمال چنین تحریم هایی را اقدامات خصمانه روسیه در فضای مجازی و دخالت مسکو در انتخابات آمریکا و امور دیگر کشورهای خارجی اعلام کرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت که اعمال تحریم های جدید از سوی ایالات متحده با گفته های بایدن در مورد لزوم ایجاد روابط پایدار با مسکو مطابقت ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала