لباس ورزشی "100 درصد ساخت روسیه" برای پوتین دوخته شد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین هنگام بازدید از مجتمع اسکی " کراسنایا پولیانا"
 ولادیمیر پوتین هنگام بازدید از مجتمع اسکی  کراسنایا پولیانا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
خیاطان روسیه یک لباس ورزشی سفارشی ویژه را که 100 درصد ساخت روسیه بوده و بیشتر در ساخت آن از تکه های طبیعی استفاده شده، برای ولادیمیر پوتین دوخته اند

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری شیشکین، بنیانگذار و مدیرعامل گروه تولیدی خیاطی شیشکین، گفت که پس از جلسه ای که در مورد صنعت سبک  لباس در سال گذشته  داشتیم فیصله شد که، یک دست لباس ورزشی مخصوص برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با سایز L ساخته شود.

راز خوشبختی در خانواده از زبان پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2020
راز خوشبختی در خانواده از زبان پوتین

وی خاطرنشان كرد كه این لباس عمدتاً سیاه و دارای تکه های خاکستری و قرمز است. به گفته شیشکین ، ویژگی این محصول نه تنها صد در صد ساخت روسیه بودن  آن است، بلکه 99 درصد از مواد این لباس در داخل کشور تولید شده است.

"این کارفرمای روسیه افزود: "یعنی این لیاس ورزشی تقریباً 100 درصد ساخت روسیه است. بیشتر پارچه ها از مواد طبیعی بوده ، یا مبتنی بر پنبه یا پشم اند و اما مواد افزودنی ظریف برای کارایی و دوام بیشتر در آن استفاده شده است.

خاطرنشان می شود که جلسه ای در مورد وضعیت صنعت سبک در روسیه در ماه جون سال 2020 برگزار شد. در آنجا شیشکین پیشنهاد داد که لباس شخصی برای پوتین در خط "تیم پوتین" بدوزد و رئیس جمهور هم با آن موافقت کرد.

پیش از این، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر مطبوعاتی کرملین در مورد ترجیحات ولادیمیر پوتین در لباس صحبت کرد.

به گفته وی، پوتین علاقه ای به مد ندارد و درمورد کارها آرام است، بنابراین همیشه در جمع با با لباس های معمولی ظاهر می شود.

گفتنی است، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از کودکی به ورزش‌های حرفه‌ای مبادرت می‌ورزیدند. ایشان جزو جودوکاران و ورزشکاران رزمی موفق روسیه هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала