فروش وایتکس به عنوان داروی کرونا خانواده‌ی را میلیونر ساخت

© Today Accidental Bleach, Disinfectant Poisonings Spike in US After Trump’s Injection Comments
Accidental Bleach, Disinfectant Poisonings Spike in US After Trump’s Injection Comments - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
پدری در آمریکا با پسرانش مایع سفید کننده وایتکس را به جای داروی کرونا به مردم فروخت و از راه این فریبکاری درآمد هنگفت میلیون دالری را به جیب زد.

به گزارش اسپوتنیک،  وزارت عدلیه آمریکا در ایالت فلوریدا رسیدگی به یک پرونده جنایی را در رابطه با پاندمی کرونا شروع کرده است. پدری که به اتفاق سه پسرش مایعی حاوی مواد سفیدکننده (وایتکس) "اختراع" کرده و آن را به عنوان دارویی برای درمان معجزه آسای بیماری COVID-19  ناشی ازویروس کرونا به فروش رسانده‌اند، تحت محاکمه قرار دارند.

مارک گرنون، 62 ساله ، با سه پسر بزرگسالش، جاناتان  34 ساله، جردن 26 ساله و جوزف 32 ساله، در این کلاهبرداری جنایی شرکت کرد. آنها مخفیانه سفید کننده های صنعتی را به مردم می فروختند . این خانواده از فروش مواد شیمیایی سمی یک میلیون دالر ( 719 هزار و 775 پوند) درآمد کسب کردند.

متهمان در تبلیغات خود این محلول را درمان معجزه آسا برای ویروس، سرطان، آلزایمر، دیابت، اوتیسم، مالاریا، هپاتیت، پارکینسون، سوزاک، اچ‌آی‌وی- ایدز و دیگر عارضه‌های وخیم پزشکی معرفی می‌کردند.

پدر و پسرانش برای فریب مشتریان و جذب بیشتر آنها کلیسایی با اعتقادات تعصب‌آمیز پایه‌گذاری کردند که گویا در راه درمان و تأمین تندرستی، صلاحیت ویژه ای دارد.

به گفته دادستانی فلوریدا، این کلیسا فقط در خدمت کسب و کار خانواده بوده است.

گفته می‌شود با این که سال گذشته دادگاهی چهار عضو این خانواده را از فروختن وایتکس منع کرده است، اما باز هم آنها به کسب و کار مجرمانه خود ادامه داده‌اند.

به دنبال اظهارات دونالد ترامپ، که در آپریل گذشته گفت که مواد پاک‌کننده احتمالا در معالجه بیماران مبتلا به ویروس کرونا مؤثر است، پدر یادشده و سه پسرش به فکر افتادند که با استفاده از این فرصت یک بنگاه خانوادگی راه بیندازند. آنها محصول خود را با سروصدای فراوان به بازار عرضه کردند.

در صورت محکومیت، هر چهار نفر  ممکن است به جرم بازاریابی و سرپیچی از حکم دادگاه، به حبس ابد محکوم شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала