کشف یک روش ساده برای طولانی شدن حیات

© Depositphotos.com / Luckyraccoonکشف روش ساده برای طولانی شدن حیات
کشف روش ساده برای طولانی شدن حیات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
تیمی از دانشمندان در پی یک مطالعه روش جالب و ساده‌ای را برای طولانی شدن حیات پیدا نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، تیمی از دانشمندان موسسه ملی سرطان و انستیتوت پیری (ایالات متحده آمریکا) دریافته اند که رسیدن به حد معمول تعداد گام ها در روز باعث بهبود سلامتی و طولانی شدن عمر می شود.

نتایج این مطالعه در مجله علمی Express منتشر شده است.

راز طول عمر جاپانی ها چیست؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
راز طول عمر جاپانی ها چیست؟

متخصصان به مدت سه سال، مطالعات شان را بالای  شرکت کنندگان این پژوهش که هرکدام بیشتر از 40 سال عمر داشتند، انجام دادند. گروه اول چهار هزار قدم در روز، گروه دوم - هشت هزار ، و گروه سوم روزانه 12 هزار قدم را پشت سر گذاشتند.

در این مطالعه، شرکت کنندگان دستگاه‌های موسوم به شتاب سنج به خود بستند که تعداد روزانه قدم‌ها و سرعت قدم‌های شأن را ثبت می‌کرد.

محققان دریافتند هرچقدر تعداد گام‌های روزانه بیشتر باشد، نرخ مرگ ناشی از بیماری قلبی و سرطان کاهش می‌یابد.

پیش ازاین دانشمندان سوئدی از موسسه کارولینسکا در یک پژوهش دیگر اعلام کردند که برای افزایش عمر به میزان 28 سال ، باید مصرف الکل را در زندگی خود به طور کامل متوقف کنید.

به مدت 20 سال، متخصصان سلامت معتادان به الکل را در سوئد، دانمارک و فنلاند مورد بررسی قرار دادند. مشخص شد که میزان مرگ و میر در بین افراد معتاد به الکل بیشتر از بقیه است. به طور متوسط، امید به زندگی آنها 28 سال کوتاه تر از دیگران است.

می توان گفت که الکل حتی در دوزهای کم، بر سلامت اعضای داخلی بدن تأثیر منفی می گذارد، و همچنین خطر ابتلا به اختلالات انکولوژیکی، شخصیتی، اختلالات جنسی و کاهش تولید مثل را افزایش می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала