برگزاری رژه روز پیروزی در پایگاه هوایی حمیمیم سوریه + عکس

© Sputnik / Maxim Blinovبرگزاری رژه روز پیروزی در پایگاه هوایی حمیمیم سوریه + عکس
برگزاری رژه روز پیروزی در پایگاه هوایی حمیمیم سوریه + عکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
رژه 76-مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم امروز یکشنبه در پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، بیش از 1000 سرباز و 84 تجهیزات نظامی در این رژه شرکت داشتند، 22 بالگرد و هواپیما با انجام نمایش هوایی بر فراز پایگاه هوایی روسیه پرواز کردند. این رژه توسط یک گروه با پرچم ملی روسیه و پرچم پیروزی افتتاح شد.

الگ میتایف، معاون فرماندهی گروه های نیروهای مسلح روسیه در سوریه، فرماندهی محاسبات را بر عهده داشت و این رژه به میزبانی الکساندر چایکو فرمانده نیروهای مسلح روسیه در سوریه برگزار شد.

​چایکو در این مراسم گفت: "ما سر تعظیم فرود می آوریم در برابر کسانی که تا سر جان برای هر خیابان، هر خانه، هر مرز از میهن خود و کسانیکه در نبردهای شدید در نزدیکی مسکو و استالینگراد جان خود را از دست دادند و آنهایی که در قوس کورسک و دنیپرو بر اثر گرسنگی و سرما در لنیگراد تسخیر نشده درگذشتند و در اردوگاه های کار اجباری، اسارت و اشغال شکنجه شدند. امروز سربازان و افسران روسی شانه به شانه سربازان جمهوری عربی سوریه تروریسم بین المللی را نابود می کنند و حاکمیت و استقلال سوریه را تقویت می کنند و شجاعت و قهرمانی نشان می دهند، آمادگی برای شاهکارها را نشان می دهند. به خاطر مردم سوریه شرایطی را برای بازسازی صلح بر روی زمین ایجاد می کنند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала