پسرکاکای ملکه بریتانیا متهم به تلاش برای فروش قرار ملاقات با پوتین شد

© Sputnik / Justin Griffiths-Williamsپسرکاکای ملکه بریتانیا متهم به تلاش برای فروش قرار ملاقات با پوتین شد
پسرکاکای ملکه بریتانیا متهم به تلاش برای فروش قرار ملاقات با پوتین شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
رسانه‌هایی بریتانیایی گزارش دادند که شاهزاده مایکل کنت، پسرکاکای الیزابت دوم به تلاش برای فروش قرار ملاقات با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه متهم شد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه‌نگاران ساندی تایمز تحقیقات را انجام دادند و خود را به عنوان نمایندگان یک شرکت خصوصی جا زدند و با شاهزاده مایکل ملاقات کردند.

در جلسه به آنها گفته شد که شاهزاده کنت می‌تواند آنها را با پوتین معرفی کند. هدف این ارائه همچنان نامشخص است.

طبق گزارش رسانه‌ها، مارکی ردینگ، دوست و پیشکار شاهزاده مایکل، بعد از این جلسه او را «سفیر غیررسمی ملکه در روسیه» توصیف کرده است.

گزارشگران می‌گویند که مارکی ردینگ به آنها گفته است که هزینه شاهزاده مایکل برای سفری پنج روزه به روسیه ممکن است حدود 50 هزار پوند (حدود 70 هزار دالر) شود.

بر اساس این گزارش‌ها، این پیشنهاد هم ظاهرا از طرف شاهزاده مایکل مطرح شده که به ازای دریافت 200 هزار دالر، در یک سخنرانی ضبط شده از خانه‌اش در کاخ کنزینگتون، از شرکت ساختگی خبرنگاران اعلام حمایت کند.

شاهزاده مایکل 78 ساله اتهام‌ها علیه خود را رد کرده است.

دفتر پسرکاکای ملکه بریتانیا در بیانیه‌ای گفت که کنت نمی‌خواهد و نه قادر است این کار را انجام دهد. دفتر وی گفته است که چنین جلساتی بدون رضایت سفارت بریتانیا و مساعدت اتاق تجارت روسیه و بریتانیا غیرممکن است. علاوه براین، شاهزاده مایل از سال 2003 هیچ دیداری با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور رسیه نداشته است.

بعداً خود مارکی ردینگ نیز گفته است که در جریان ملاقات با خبرنگاران اشتباه و وعده‌های غیرواقعی داده است که صادقانه از آن پشیمان شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала