مرگ یکی از رهبران حماس در حملات اسرائیل تائید شد

© Sputnik / Andrei Steninمرگ یکی از رهبران حماس در حملات اسرائیل تائید شد
مرگ یکی از رهبران حماس در حملات اسرائیل تائید شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
ابوعماد به همراه تعداد دیگری از رهبران گروه حماس در حملات اسرائیل کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز، اسرائیل از حذف شخصیتهای کلیدی مربوط به جنبش اسلامگرای فلسطینی حماس خبر داد. از جمله کشته شده ها، در این حمله هوایی حسن کاوجی، رئیس اداره امنیت اطلاعات ارتش حماس، و معاون وی، ولی عیسی، مسئول ضد جاسوسی کشته شدند.
در همین حال، فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس، با تایئد این خبر گفته است که اسرایئل بهای گزافی را خواهد پرداخت.

حمله راکتی حماس به اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
حمله راکتی حماس به اسرائیل

وی تأکید کرد: خون جوانان فلسطینی و فرماندهان مقاومت بسیار برای ما ارزشمند خواهد بود، اما با این وجود این جنایت اسرایئل هرگز موجب درهم شکسته شدن توان حماس نخواهد شد.
برهوم اظهار کرد: این اقدام اسرایئل‌ها همچنین هرگز موجب نخواهد شد، ما از ادامه رهبری و مدیریت جنگ با دشمن و با تمام توان دست بکشیم و عقب نشینی کنیم بلکه به اصرار خود برای پیشروی در این راه ادامه خواهیم داد.
شنبه شب درگیری های گسترده ای بین فلسطینی ها و پلیس اسرائیل در بیت المقدس شرقی آغاز شد. ناآرامی ها همزمان در دو منطقه از بیت المقدس شرقی آغاز شد در نزدیکی کوه معبد و در محله شیخ جراح، جایی که چندین خانواده عرب توسط دادگاه اسرائیل اخراج شدند که منجر به چندین روز اعتراض شد و به آشوب تبدیل گردید. عصر دوشنبه اوضاع در مرز اسرائیل و نوار غزه فلسطین به شدت اوج گرفت. گروه های فلسطینی بیش از هزار موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала