حمله به عبادتگاه یهودیان در شهر بن آلمان

© AFP 2023 / John MACDOUGALL حمله به عبادتگاه یهودیان در شهر بن آلمان
 حمله به عبادتگاه یهودیان در شهر بن آلمان   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
پلیس شهر بن بعد از وقوع ناآرامی ها، حافظت از کنیسه این شهر را تقویت کرد و چندین تن را بازداشت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، عصر روز سه شنبه چند جوان "به ورودی کنیسه بن حمله کردند" و در آنجا آتش روشن کردند. ماموران  پلیس که به محل حادثه رسیدند متوجه شدند که شیشه های درب ورودی شکسته است و اعلامیه هایی نیز احتمالاً به زبان عربی در آنجا پیدا شده است.

وقوع تیراندازی در کنیسه ای در امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2019
وقوع تیراندازی در کنیسه ای در امریکا

یک پرچم آبی و سفید در مقابل کنیسه پیدا شد که گفته می شود توسط افراد متجاوز به آتش کشیده شده است. پلیس در خیابان های مجاور دو جوان بیست ساله را برای بررسی اسناد متوقف کرد و سپس به طور موقت بازداشت کرد. بعداً پلیس مظنون 24 ساله دیگری را بازداشت کرد. یک عراده موتر که گمان می رفت مظنونان با آن حرکت می کردند نیز پیدا شده است.

پلیس بن در ارتباط با حادثه متذکره درنزدیکی کنیسه در بن در جستجوی مظنون دیگری است. وی دختری 18-22 ساله با لباس های تیره و  موهای بافته شده است. از شاهدانی  که وی را دیده اند،  خواسته می شود با پلیس تماس بگیرند.

به نوبه خود در برلین، در شرایط اعتراضات ضد اسرائیلی، محافظت از کنیسه ها افزایش یافته است. پلیس برلین خاطرنشان كرد كه در اعتراضات ضد اسرائیلی 9 مه در این شهر ده نفر بازداشت شدند. حدود 900 نفر در این عملیات شرکت کردند. پلیس بارها از تظاهرکنندگان خواست که از قوانین بهداشتی پیروی کنند - ماسک های محافظ بزنند و فاصله یک و نیم متری بین مردم را حفظ کنند. گروهی از نوجوانان و جوانان پس از پایان رسمی اقدام ، به ماموران  پلیس در منطقه ایستگاه مترو هرمانپلاتز حمله کردند. تظاهر کنندگان با بطری های خالی و سنگ پراکنی  به پلیس حمله کردند و آنها با اسپری فلفل پاسخ دادند. اعلام شد در طی این تظاهرات 16 مامور پلیس آسیب دیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала