جنرال‌های بازنشسته امریکا سلامت روانی بایدن را زیر سوال بردند

© REUTERS / Kevin Lamarqueجنرال‌های بازنشسته امریکا سلامت روانی بایدن را زیر سوال بردند
جنرال‌های بازنشسته امریکا سلامت روانی بایدن را زیر سوال بردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
بیش از 120 دریادار و جنرال ‌بازنشسته امریکایی نامه‌ سرگشاده‌ای نوشتند و در آن در مورد پیروزی صادقانه رئیس‌جمهور بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنان سلامت روانی وی ابراز تردید کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پلیتیکو، نویسندگان این نامه، رهبران نظامی پیشین سازمان به نام (Flag Officers 4 America) که توسط جو آرباکل جنرال بازنشسته تاسیس شد، دولت بایدن را به «تجاوزهای مستقیم» به حقوق اساسی  و دیوان عالی و اف بی آی را به نادیده گرفتن حقایق تخلفات کشف شده در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 متهم می‌کنند.

این نشریه خاطرنشان می‌کند که اظهارات ارتش اظهارات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین امریکا در مورد «انتخابات سرقت شده» را بازتاب می‌دهد.

علاوه بر این، این جنرال‌های بازنشسته امریکایی توانایی بایدن را برای اداره کشور زیر سوال بردند. در نامه آمده است: وضعیت روانی و جسمی فرمانده کل قوا را نمی‌توان نادیده گرفت. وی باید بتواند به سرعت تصمیمات دقیق در زمینه امنیت ملی که روز شب در زندگی سلامتی تاثیر می‌گذارد، بگیرد.

به گفته نویسندگان این نامه، تحت کنگره دموکراتیک و دولت جدید، امریکا «به شدت به سمت چپ به سمت سوسیالیسم و ​​شکل مارکسیستی حاکمیت استبداد چرخید» که «به‌منظور محافظت از کشور» باید از طریق انتخابات جدید نمایندگان کنگره و رئیس‌ دولت انتخاب شودند.

مری بث اولریش، دگروال بازشسته نیروی هوایی امریکا در مصاحبه با این نشریه، این کار نویسندگان نامه‌ را «ضد دموکراتیک» خواند.

در تاریخ سوم نوامبر سال گذشته، انتخابات ریاست‌جمهوری در امریکا برگزار شد. در هفتم جنوری، کنگره امریکا پیروزی جو بایدن را اعلام کرد و وی 46مین رئیس‌جمهور امریکا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала