امریکا با کشتی‌های هواپیمابر مدرن به جنگ روسیه خواهد رفت

© AP Photo / Chief Mass Communication Specialist Christopher Delano/U.S. Navyامریکا با کشتی‌های هواپیمابر مدرن به جنگ روسیه و چین خواهد رفت
امریکا با کشتی‌های هواپیمابر مدرن به جنگ روسیه و چین خواهد رفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
کریس آزبورن تاکید دارد که چنین آموزش های تسلیحات کشتی‌ هواپیمابر را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

به گزارش اسپوتنیک، کریس آزبورن، نویسنده نشریه "National Interest" امریکایی، در خصوص چگونه آماده سازی کشتی هواپیمابر "جرالد فورد" در جنگ با روسیه و چین بیان کرد.

در نوشته آزبورن آمده است: "توسعه دهندگان کشتی در تلاش اند که تا حامل های کشتی مدرن قادر باشند حمله دشمن را با سلاح های نسل جدید دفع کنند".

کشتی جنگی انگلیس به دریای سیاه داخل شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
کشتی جنگی انگلیس به دریای سیاه داخل شد

طی آزمایشات نهایی 18 ماه گذشته، خدمه کشتی هواپیمابر "جرالد فورد"، چنین وظیفه دفع حملات هواپیما بدون سرنشین، قایق های کوچک و حملات موشکی انجام دادند.

نویسنده این نوشته تاکید دارد که چنین آموزش های تسلیحات کشتی هواپیمابر را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

آزبون می افزاید: "کشتی ها هواپیمابر آینده نه تنها باید از عملیات نظامی که در آن ایالات متحده قبلاً در دریا و آسمان تسلط دارد پشتیبانی هوایی داشته باشد، بلکه نیاز است که این کشتی ها بتوانند در برابر حملات دشمن با سامانه تسلیحاتی پیشرفته دفاع کنند".

این کارشناس تاکید دارد که این رویکرد کنونی نیروهای دریایی امریکا در مورد نوسازی کشتی های هواپیمابر "جرالد فورد"، بیان‌گر این است که ایالات متحده قصد دارد که چنین کشتی هایی در دریا در عملیات‌ها مستقیم عمل کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала