تفاوت های اصلی میان پوتین و بایدن از دیدگاه آمریکایی ها

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر تفاوت اصلی میان پوتین و بایدن از دیدگاه آمریکایی ها
تفاوت اصلی میان پوتین و بایدن از دیدگاه آمریکایی ها - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
کاربران شبکه های اجتماعی آمریکا تفاوت اصلی میان رهبران آمریکا و روسیه را برشمردند.

 به گزارش اسپوتنیک، بینندگان شبکه تلویزیونی فاکس نیوز با نظر ویکتورهانسن، مورخ ، که از جوبایدن، رئیس جمهور ایالات متحده خواسته است که در  فکر "تحریک" ولادیمیر پوتین نباشد موافقت کردند.

براساس این گزارش، هانسون در مورد خبر حمله هکرها به  Colonial Pipeline بزرگترین اپراتور خط لوله انتقال سوخت در ایالات متحده اظهار نظر کرد.

 پیش از این ، جو بایدن، رهبر آمریکا گفته بود که کرملین را در این حادثه دخیل نمی داند، اما ابراز کرد که این حمله می تواند توسط هکرهای مستقر در روسیه انجام شده باشد. وی قول داد که هنگام دیدار با پوتین موضوع را مطرح کند.

وقتی که بایدن قادر به تلفظ نام خانوادگی پوتین نیست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
وقتی که بایدن قادر به تلفظ نام خانوادگی پوتین نیست

کاربران شبکه های اجتماعی آمریکا نظرات شان را در مورد تفاوت ها بین رهبران دو کشور اظهار کردند.

کاربری با نام مستعار Trainman54 نوشت: "تفاوت بین بایدن و پوتین در این است که اولی درمانده و بسیار بلاتکلیف است ، در حالی که پوتین آگاه و فعال است."

کاربر دیگری با نام مستعار MarkK  می‌گوید: احتمال دارد پوتین دشمن آمریکا باشد ، اما نمی توان هوش، رهبری و میهن پرستی آشکار او را کتمان کرد. او نهایت ذیرک است و نباید او را نادیده و دست کم گرفت. بر خلاف، رئیس جمهور فعلی آمریکا ضعیف، دودل  و شکننده است.

یک تن از کاربران می‌گوید:"امروز ما میبینیم که آقای بایدن چگونه، بدون آنکه فکر کند عمل می کند. او احتمالاً توسط کسی هدایت می شود. او هیچ برنامه ریزی وهیچگونه آمادگی برای اقدامات خود ندارد و مراقبت از عواقب آن نیز نمی‌باشد.

 کاربری در پاسخ گفته است"آیا بایدن سخت گیر شده است؟ اگر او از اظهار عبارات خشن سخنان روسای جمهور پیشین در مورد روسیه منع شود ، رئیس جمهور کاملاً لال خواهد شد."

بسیاری از خوانندگان چگونگی دیدار آینده دو رئیس جمهور را پیش بینی نموده اند.

" کاربری با نام مستعار freethinker438 با کنایه می‌گوید: مطمئن هستم كه بایدن درست مثل اوباما به پوتین خواهد گفت كه جلوی همه اینها را بگیرد. من شرط می بندم كه پوتین از همین حالا ترسیده است".

کابری خاطر نشان می‌کند: "پوتین می‌تواند به سادگی و ظرافت روشن کند که همه دنیا می دانند که بایدن پیر است و هرگز به مناظره تلویزیونی موافقت نخواهد کرد".  

برخی از کاربران می‌افزایند که علی رغم تحریکات مداوم آمریکایی ها، روس ها به طور کلی نظرات خصمانه ای نسبت به ایالات متحده ندارند.

شرکت کلونیال پایپلاین روز جمعه هفتم می هدف یک حمله سایبری قرار گرفت و مجبور شد تمام فعالیت‌های خود را متوقف کند. این شرکت روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حمله سایبری مجبور به خارج کردن بخشی از سامانه از مدار شده و به همین منظور کل عملیات انتقال سوخت را برای مدتی متوقف کرده است. این حادثه همچنین باعث شد تا بخشی از سامانه رایانه‌ای کلونیال پایپلاین آسیب ببیند.

 پلیس فدرال آمریکا نیز پیش از این با انتشار بیانیه‌ای ضمن متهم کردن این شبکه تبهکاری موسوم به «دارکساید» گفته بود: «گروه دارکساید مسئول به خطر انداختن شبکه‌ خطوط لوله کلونیال پایپلاین است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала