رسانه های امریکا از "توانایی عظیم نظامی روسیه" هشدار دادند

© Sputnik / Ilya Pitalevتانک ارماتا
تانک ارماتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
پورتال 19FortyFive امریکا فهرست قوی ترین ابرقدرت ها را بر اساس تعداد تانک شان تهیه کرده است که روسیه در آن در سطر اول قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پیتر سیچیو مؤلف این مقاله، روسیه را "رهبر تانک های جهانی" خوانده است و او می گوید: "در صورت لزوم ، روسیه قادر به استقرار نیروهای عظیمی خواهد بود."

علاقمندی کشورهای خاورمیانه به تانک آراماتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
علاقمندی کشورهای خاورمیانه به تانک "آرماتا"

بر اساس این نشریه، موقف دوم به کشور کوریایی شمالی داده شده است. نویسنده خاطرنشان کرد: تعداد پارک تانک پیونگ یانگ در حدود شش هزار واحد تجهیزات نظامی ارزیابی می گردد.

به اساس این فهرست، ایالات متحده، در سطر سوم قرار گرفته است. چهارم و پنجم به ترتیب هند و سوریه هستند.

در ماه فبروری، وزارت دفاع اعلام کرد که تا پایان سال، قوای زمینی روسیه بیش از 800 موتر زرهی را تحویل می گیرد. بخصوص، این نیروها بیش از 90 تانك مدرن T-72B3 و T-72B3M دریافت خواهند كرد.

فتنی است، تانک T-90M  توسط دفتر طراحی مهندسی  ترانسپورتی "اورال" ساخته شده است. به گفته طراحان، این  تانک، پیشرفته ترین وسیله نقلیه خانواده T-90 است که بیشترین مطابقت با اقدامات را در شرایط نبرد مدرن دارا است.

در مورد تغییراتی که این تانک در مقایسه با دیگر تانک های پیش از خود دارد باید پیش از هر چیز به ماژول برجک جدید آن اشاره کرد که در ترکیب با مجموعه سلاح های قدرتمند خود و یک سیستم کنترل آتش اتوماتیک، به یک ماشین جنگی بی رقیب تبدیل شده است که از قدرت آتش بی نظیری بهره می برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала