بایدن: به تلاش برای حل درگیری های فلسطین - اسرائیل ادامه می‌دهیم

© REUTERS / Jonathan Ernstبایدن: به تلاش برای حل درگیری های فلسطین - اسرائیل ادامه می‌دهیم
بایدن: به تلاش برای حل درگیری های فلسطین - اسرائیل ادامه می‌دهیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده می‌گوید، آمریکا به تلاش برای دستیابی به آتش‌بس دایمی در خاور میانه و حل درگیری های فلسطین – اسرائیل ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اخیرا در واکنش به تشدید درگیری‌ها در نوار غزه گفت که دولتش در حال تماس با طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی و برخی شرکای منطقه‌ای جهت دستیابی به آتش بس طولانی مدت است.

ВВС Израиля нанесли авиаудары по высотке в Газе, в которой расположены офисы американского информагентства Associated Press и катарского телеканала «Аль-Джазира» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
حملات هوایی ارتش اسرائیل به نوار غزه

بایدن در یک پیام ویدیویی ضبط شده به مناسبت عید سعید فطر گفت: «ما همچنین معتقدیم که فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها مستحق زندگی مشترک در امنیت، صلح و در سطحی برابر از آزادی، رفاه و دموکراسی هستند».

رئیس جمهوری آمریکا گفت: «ایالات متحده فلسطینی‌ها، اسرائیلی‌ها و دیگر احزاب منطقه را به تلاش برای ایجاد آرامش دائمی سوق خواهد داد».

همزمان با افزایش تنش در سرزمین‌های فلسطینی که روز دوشنبه 27 ثور وارد دومین هفته خود شده است، ارتش اسرائیل تصاویری از مقامات ارشد حماس را منتشر کرده و گفته است که تعدادی از فرماندهان و رهبران ارشد این جنبش اسلامی فلسطینی طی حملات هوایی اخیر اسرائیل به غزه کشته شدند.

رتش اسرائیل سحرگاه و بامداد روز دوشنبه طی سلسله حملات جدید موشکی، مناطق از نوار غزه را هدف قرار داد.

از سوی دیگر گروه‌های مسلح فلسطینی متشکل از حماس و جهاد اسلامی نیز موشک‌های خود را به سوی برخی شهرهای اسرائیلی پرتاب کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала