قهوه می تواند زهر آلود باشد

© Fotolia / Katsiaryna Pakhomaقهوه می تواند زهرآلود باشد
قهوه می تواند زهرآلود باشد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
علاقمندان قهوه نباید از این خبر متأثر شوند، اما باید احتیاط کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان دانشگاه استرالیای جنوبی گزارشات 347،077 مریض 37 تا 73 ساله را تجزیه و تحلیل کردند. در این میان افرادی با ژن خاص CYP1A2 وجود داشتند که به همین دلیل کافئین با سرعت بیشتری در بدن متابولیزه می شود.

قهوه حافظه انسان را بهبود می بخشد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
قهوه حافظه انسان را بهبود می بخشد

این مطالعه نشان داد که روزانه نوشیدن شش گیلاس قهوه و یا بیشتر از آن، خطر حمله قلبی را 22% در مقایسه با مصرف متوسط ​​تا دو گیلاس افزایش می دهد. همزمان ، افرادی که دارای ژن فوق هستند به همین روش در معرض خطر هستند و نباید از قهوه سؤ استفاده کنند.

افزایش سطح کافئین در خون منجر به فشار خون بالا می شود، که یک عامل خطر برای مشکلات قلبی است. بسیاری از افراد می دانند که اگر از قهوه سؤ استفاده کنید، می توانید هیجان عصبی، لرزشی و حتی حالت تهوع احساس کنید: کافئین به بدن کمک می کند تا سریعتر و فعال تر کار کند، اما هزینه آن را هم در پی دارد.

به اساس نتیجه گیری جالب دیگر: کسانی که به هیچ وجه قهوه نمی نوشند یا آن را با دکاف جایگزین می کنند، مشکلات قلبی نیز دارند (خطر در مقایسه با کسانی که یک یا دو گیلاس مصرف می کنند 11 و 7 درصد افزایش می یابد): واقعیت این است که در قهوه یکی از منابع قابل توجه آنتی اکسیدان است.

بنابراین، کارشناسان مجاز به نوشیدن قهوه بودند، اما خواستند که مجذوب نشوند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала