واکنش روسیه به سخنان وزیر دفاع بریتانیا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش روسیه به سخنان وزیر دفاع بریتانیا
واکنش روسیه به سخنان وزیر دفاع بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
معاون دومای دولتی فدراسیون روسیه در واکنش به سخنان بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا مبنی بر اینکه روسیه تهدیدی برای این کشور است، گفت که تمام حرف‌ها «تخیلات سیاستمداران بریتانیایی» است.

به گزارش اسپوتیک، روسلان بالبیک، معاون دومای دولتی فدراسیون روسیه در مورد سخنان آقای والاس مبنی بر این که روسیه تهدیدی برای بریتانیا است، گفت که اینها «تخیلات سیاستمداران بریتانیایی» است.

بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا پیش از این از افزایش فعالیت‌های کشتی‌های روسیه در سواحل بریتانیا خبر داده بود. وی روسیه را «دشمن شماره یک» برای بریتانیا خواند.

آقای بالبیک می‌گوید: «بریتانیا همیشه گستاخانه به امور داخلی روسیه مداخله می‌کند و به این کارش تا به امروز ادامه می‌دهد. علاوه بر این، این آقایان همه کار را برای تضعیف کشور ما انجام داده‌اند، پس چه کسی بزرگ‌ترین تهدید است، این بیانیه هنوز هم نیاز به تغییر مسیر دارد. ما هیچ مرز مشترکی با هم نداریم، نه روابط تجاری گسترده – تهدیدهای روسیه برای بریتانیا چیست؟... اینها همه تخیلات سیاستمداران بریتانیا است که خیلی از مردم بریتانیا دور هستند».

معاون دومای دولتی فدراسیون روسیه یادآور شد که هیچ دلیل منطقی برای چنین اظهاراتی از بریتانیا وجود ندارد، به این معنی که «این مشکل شخصی فرد» است. آنها می‌گوید که چطور روس‌ها جرات کردند که بدون تایید ما توانایی نظامی خود را افزایش دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала