آغاز تولید روبات های جنگی خودمختار در روسیه

© Sputnik / Ilya Pitalev آغاز تولید روبات های جنگی خودمختار در روسیه
 آغاز تولید روبات های جنگی خودمختار در روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه از آغاز تولید وسیع رباتهای جنگی خودمختار در روسیه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، تخنیک فیلم های علمی تخیلی به واقعیت تبدیل شده است. حالا در روسیه تولید سری روبات های جنگی که قادر به فعالیت محاربوی می باشند، آغاز شده است.

Боевой автоматизированный модуль Соратник - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2019
ساخت روبات جدید جنگی در روسیه

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه تأیید کرده است که قوای مسلح روسیه به زودی روبات های رزمی خودمختاری را در اختیار خواهد داشت که قادر به نبرد مستقل در میدان جنگ استند. تولید کارخانه ای این تجهیزات در روسیه آغاز شده است.

وزیر دفاع روسیه افزود: "تولید انبوه روبات های جنگی در روسیه آغاز شده است. دیگر روبات های جنگی فقط نمونه های آزمایشی وجود ندارد، بلکه روبات های استند که به تنهایی می تواند دشمن را نابود کنند.

ما یادآوری خواهیم کرد، پیش از این اطلاعاتی وجود داشت که هلدینگ روسی "Ruselectronics" یک سیستم کنترل هوشمند اتومات برای ربات ها ساخته است که مبتنی بر یک شبکه عصبی است. به گفته مؤلفین این پروژه، مجموعه جدید به طور طیارات بدون سرنشین جنگی اتومات و همچنین سایر وسایل نقلیه خودمختار را کنترل خواهد کرد.

برخورد سگ - ربات چهارپا و سگ واقعی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2018
آغاز فروش روبات دستیار+ ویدیو

اصل عملکرد سیستم مبتنی بر اتوماسیون فرایند کنترل روبات ها است ، که در آن اطلاعات دریافت شده از سیستم های کشفی به طور اتومات توسط مرکز کنترل تلیفون همراه پردازش می شوند، و سپس در همان حالت اتوماتیک، دستور تخریب به سلاح های رباتی تعلق می گیرد.

به گفته توسعه دهندگان این مجموعه، استفاده از یک شبکه عصبی باید اثربخشی سیستم های رزمی را بیش از سه برابر افزایش دهد، به این مفهوم که مشارکت انسان در کار سیستم عمومی به حداقل خواهد رسید. برای افزایش ایمنی و قابلیت اطمینان سیستم باید از مدل های ریاضی با عناصر هوش مصنوعی استفاده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала