اظهارات کاخ سفید در مورد حمله "بشقاب پرنده های ناشناس" بر فراز آمریکا

© AFP 2023 / Paul J. Richardsکاخ سفید: بایدن قبل از ماه می تصمیم خود در باره افغانستان را اعلام می‌کند
کاخ سفید: بایدن قبل از ماه می تصمیم خود در باره افغانستان را اعلام می‌کند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
سخنگوی کاخ سفید در تازه ترین اظهارات خود گفت مقامات آمریکایی گزارش پنتاگون در مورد حمله اشیای پرنده ناشناس بر حریم هوایی آمریکا را جدی می‌گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، جن ساکی ،سخنگوی کاخ سفید، در اظهاراتی بیان داشت که مقامات آمریکایی در مورد گزارش حمله فرازمینی ها "بشقاب های پرنده" بر فراز حریم هوایی ایالات متحده جدی هستند.

وی گفت: «ما در مورد گزارش پرواز هر "اشیای پرنده" به حریم هوای خود، چه شناسایی شده باشد یا ناشناس، بسیار جدی هستیم و هر یک از آنها را بررسی می‌کنیم».

ویدیوی بشقاب پرنده نیروهای دریایی امریکا به نشر رسید+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
ویدیوی بشقاب پرنده نیروهای دریایی امریکا به نشر رسید+ویدیو

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوال که آیا مقامات ایالات متحده آماده است گزارش کامل ادعا ها در مورد " اشیای پرنده "ناشناس" را که  توسط دفتر اطلاعات ملی ایالات متحده همراه با پنتاگون آماده شده منتشر کند یا خیر گفت: " رئیس جمهور بایدن از نشر این گزارش حمایت نموده است. وی همچنین تأكید كرد كه مقامات آمریكایی به دلایل مختلف ناشی از تهدیدات گوناگون از دادن جزئیات بیشتر دراین خصوص خودداری نموده اند".

گفتنی است وزارت دفاع آمریکا اخیرا با خارج کردن تصاویر ویدئویی از پرواز اشیاء پرنده ناشناس در مرزهای آمریکا از بخش محرمانه، آنها را مورد تایید قرار داد.

سخنگوی پنتاگون گفت از آنجایی که این مساله می‌توانسته است برای دشمنان آمریکا مفید واقع شود؛ این وزارت خانه برای حفظ عملیات امنیتی از افشای صحت پرواز این اشیاء پرنده ناشناس خودداری کرده بود.

این گزارش می افزاید: آژانس های اطلاعاتی آمریکا سرانجام در ماه جون سال گذشته ناگزیر شدند رصد و پرواز این اشیاء ناشناس پرنده که به حریم هوایی آمریکا وارد شده اند را از حالت محرمانه خارج کرده و به اطلاع کنگره آمریکا برسانند.

در ماه آگست سال گذشته پنتاگون نیرو های ویژه ای را برای رهگیری و مقابله با ورود این اشیاء پرنده ناشناس تشکیل داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала