روستایی که از ویروس کرونا مصون است

© Photo / Public Domainروستایی که از ویروس کرونا مصون است
روستایی که از ویروس کرونا مصون است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
در آلمان روستایی پیدا شده است که از آغاز پاندمی تااکنون هیچ گزارشی درمورد ویروس کرونا نشر نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، منابع خبری گزارش داده اند که یک روستایی در آلمان از آغاز شیوع ویروس کرونا تاهنوز در مقابل این بیماری مصون مانده اند، باشندگان در این روستا گفته اند، درحالیکه تمام جهان علیه ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، اما آنها مصئون هستند، چون با همه مشکلات بدون کمک مقامات دولتی مقابله می‌کنند.
یک دهدکده کوچک به نام لیگ با 400 باشنده در راینلاند-فالتس موقعیت دارد که تاهنوز هیچ مورد مثبت کرونا در این روستا ثبت نشده است و 90 درصد مردم محلی روزانه برای کار در سایر شهرک ها رفت و آمد می کنند.

ینس اسپان وزیر صحت عامه آلمان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
امواج سوم ویروس کرونا در آلمان متوقف گردید

آنچه در این روستا اتفاق افتاده است، رسانه‌ها این روستا را به نام «لیگ معجزه» می‌نامند. خود ساکنان و شهردار روستای لیگ، انحصارطلبی خود را احساس نمی کنند و وضعیت را به صورت عملی ارزیابی می کنند.
درهمین حال شهردار این روستان گفته است: "شخصی در این روستا نداریم که از ویروس کرونا و خطرات آن آگاهی نداشته باشد، همه از دستورات پیروی می کنند، احتیاط و نظم را حفظ می کنند. داوطلبان بسیاری هستند که سریع اقدام می کنند. همه خود را عضوی از تیم می دانند. برای کهن سالان جوانان با رعایات طبی مواد غذایی و وسایل ضرورت را خریداری میکنند، اگر مقامات دولتی به برخی قول ها عمل نکنند، ما خود انجام می‌دهیم."
از آغاز پاندمی تاهنوز در آلمان بیش از 3.6 میلیون نفر مبتلا به بیماری کرونا شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала