لاوروف: پیشنهاد قطع دسترسی روسیه از سوئیفت تعجب آور نیست

© Sputnik / Press-service of Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: پیشنهاد قطع دسترسی روسیه از سوئیفت تعجب آور نیست
 
لاوروف: پیشنهاد قطع دسترسی روسیه از سوئیفت تعجب آور نیست 
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه، اظهار داشت که پیشنهاد قطع روسیه از سیستم پرداختی سوئیفت موضوع جدیدی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، امروز دوشنبه، اظهار داشت که پیشنهاد قطع روسیه از سیستم پرداختی سوئیفت موضوع جدیدی نیست و اضافه کرد که تصمیم غرب در این رابطه مشخص نیست.

سرگئی لاوروف: روسیه به ایالات متحده پیشنهاد داد تا «درگیری دیپلماتیک» را از میان بردارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
سرگئی لاوروف: روسیه به ایالات متحده پیشنهاد داد تا «درگیری دیپلماتیک» را از میان بردارد

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در همین راستا گفت:" این (موضوع حذف روسیه از سوئیفت) چیز جدید نیست."

سرگئی لاوروف در مورد خروج روسیه از سوئیفت افزود:" هیچ چیز را منتفی نمی دانیم، و هر موردی ممکن است. در صورتی که تلاش کنند ظرفیت های ما در تامین تبادل آزاد در چاچوب سیستم تجارت چندجانبه و موازین سازمان تجارت جهانی محدود و تصعیف کنند، مطمئنم که دولت، بانک مرکزی و مراکز و مسئولین مالی مربوطه ما تصمیمات لازم و ممکن را اتخاذ خواهند کرد."

وزیر گفت: "من نمی دانم که کشورهای غربی، صاحبان SWIFT چه تصمیمات خاصی می گیرند و چه اهرم هایی، چه روش های را بر وارد کردن فشار اعمال می کنند".

وی افزود: این سیستم از مدت ها قبل امکان برقراری روابط اقتصادی، منافع اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سایر کشورها از جمله فدراسیون روسیه را فراهم کرده است.

لاوروف همچنین گفت که ما می فهمیم كه اتحادیه اروپا و غرب در كل به طور مكرر در موارد عینی ثابت كرده اند كه آنها یك شریك غیرقابل اعتماد هستند و ممكن است شرایطی پیش بیاید كه تصمیمات غیرقانونی اتخاذ کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала