پوتین تولید وسیع موتر آئوروس را افتتاح کرد+ویدیو

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین تولید وسیع موتر آئوروس را افتتاح کرد
پوتین تولید وسیع موتر آئوروس را افتتاح کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
ولادیمیر پوتین امروز خط تولید موتر تیزرفتار بی نظیر روسی آئوروس را افتتاح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز تولید وسیع موترهای تیزرفتار آئوروس را در کارخانه ای در منطقه ویژه اقتصادی  در یلبوگا افتتاح نمود.

رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدیویی در مراسم راه اندازی شرکت کرد. وی شروع تولید وسیع موتر آئوروس را یک اتفاق مهم برای صنعت داخلی دانست.

رئیس جمهور روسیه با تمجید از طراحی موتر‌های آئوروس خاطرنشان کرد: "همانطور که می دانید من چنین موتر ها را رانندگی کرده ام و بارها خودم پشت جلو موتر نشته ام. این یک موتر واقعا شایسته و با کیفیت است که از تمام معیارهای جهانی برخوردار می باشد."

سدان لوکس Aurus Senat در کارخانه سرمایه گذاری مشترک Sollers روسیه و فورد امریکایی تولید خواهد مشود. انتظار می رود اولین موتر ها از 7 جون وارد نمایندگی های موتر فروشی شوند، همچنین قرار است موترهای آئوروس به کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا صادر شود.

خط تولید موترهای آئوروس برای استفاده توسط مقامات ارشد دولت توسعه یافته است، اما بعداً تصمیم به تولید وسیع گرفته شد. فعلاً شامل یک سدان، لیموزین و یک مدل سرباز است.

 رئیس جمهور تاتارستان در این ارتباط گفت: "من یک موتر با انجن هایدروجنی واقعی را تایید می کنم. فضا. بسیار ساکت و با کیفیت دارد".   

تولید سریال اتومبیل های لوکس روسی Aurus Senat امروز در تاتارستان، در Yelabuga آغاز شده است. این مراسم به طور جدی توسط رئیس جمهور جمهوری رستم مینیخانوف و سرپرست وزارت صنعت و تجارت دنیس مانتوروف راه اندازی شد.

ولادیمیر پوتین نیز از طریق پیوند ویدیویی در این مراسم شرکت کرد.

امروز Aurus تنها شرکتی در جهان است که نمونه اولیه خودرویی با سوخت هیدروژن را تولید کرده است. اتومبیل های این برند 70% از قطعات داخلی ساخته شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала