پیش بینی شکست بایدن در ملاقات با پوتین

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی شکست بایدن در ملاقات با پوتین
  پیش بینی شکست بایدن در ملاقات با پوتین   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
در نشست پیش رو میان روسای جمهوری روسیه و آمریکا، بایدن در مقابل همتای روسی خود پوتین به شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، جد بوبین، ستون نویس مجله دی امریکن اسپکتیتر و معاون وزیر دفاع سابق ایالات متحده گفت: "اگر هدف نشست آینده روسای جمهوری روسیه و ایالات متحده در ژنو "پیش بینی و ثبات بین دو کشورباشد"، در این صورت نشست بی مفهوم خواهد بود".

نویسنده مقاله معتقد است که روابط بین کشورها پایدار است. رهبر آمریكا می توانست موضوع حادثه اخیر رایان ایر، را مطرح كند، اما ستون نویس مجله دی امریکن اسپکتیتر (The American Spectator) یادآور می شود، جو بایدن از این موضوع فقط سطحی عبور کرد.

Президент США Джо Байден  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
تمسخر آمریکایی ها از «هشدار» بایدن به پوتین

به گفته وی او (بایدن)، بیش از حد قابل پیش بینی است، وی ترجیح می دهد در مورد آب و هوا، تجارت و غیره بحث کند.

بابین همچنین تأکید کرد که رئیس جمهور ایالات متحده حتی قبل از اجلاس سران به همتای روسی خود امتیاز می دهد. بایدن به ویژه  از تحریم های اعمال شده توسط سلف خود، دونالد ترامپ، علیه Nord Stream 2 چشم پوشی کرده است.

نویسنده مقاله با یادآوری حمله اخیر به آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAID)، لزوم بحث در مورد مسئله امنیت در فضای مجازی در نشست جون را یادآوری کرد.

وی افزود: "دولت بایدن جدی بودن خود را نادیده گرفت و گفت كه این یك اتفاق معمول در دنیای مجازی است. احتمالاً در آینده این اتفاق خواهد افتاد".

علاوه بر این، وی رئیس جمهور آمریکا را به ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین فراخواند. با این حال ، به گفته ناظر ، "حمایت بی دریغ" وعده داده شده از کی یف از واشنگتن تنها با کلمات آشکار می شود.

نویسنده نتیجه گرفت که همه حقایق فوق "ثبات و قابل پیش بینی بودن روابط بین روسیه و ایالات متحده را ثابت می کند. به نظر وی ، مسکو هر آنچه از واشنگتن می گیرد می گیرد و هیچ چیز برای آن نمی دهد. و همین انتظار را باید از نشست آینده در ژنو داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала