قرعه کشی جایزه 10 میلیون دالری میان واکسینه شدگان کرونا در آمریکا

© REUTERS / Philip Searsقرعه کشی جایزه 10 میلیون دالری میان واکسینه شدگان کرونا در آمریکا
قرعه کشی جایزه 10 میلیون دالری میان واکسینه شدگان کرونا در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
مقامات ایالت نیومکزیکو در آمریکا قرعه کشی بزرگترین جایزه نقدی در بین واکسینه شدگان علیه COVID-19 را راه اندازی نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ABC News قرعه کشی جایزه 10 میلیون دالری میان واکسینه شدگان در ایالت نیومکزیکوی آمریکا آغاز شده است.

 میشل لوجان گریشام، فرماندار ایالت نیومکزیکو  در مراسم قرعه کشی جوایز گفت: «واکسن زدن برای خود ، خانواده و کشور شما کار درستی است. و من خوشحالم که به برنامه ملی واکسیناسیون کمی سرگرمی اضافه می کنم».

بزرگترین قرعه کشی لاتری در تاریخ امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2018
بزرگترین قرعه کشی لاتری در تاریخ امریکا

بیشترین  جوایز برای برندگان انفرادی 5 میلیون دالر خواهد بود. برنده در ماه آگوست اعلام خواهد شد. علاوه بر این ، 250 هزار دالر جایزه در هر یک از مناطق چهارگانه ایالت و همچنین جوایز کوچکتر از جمله بلیط موزیم اهدا می شود.

این تصمیم توسط مقامات به امید رواج واکسن ویروس کرونا گرفته شده است. خاطر نشان شده است که در حال حاضر حداقل 55 درصد از ساکنان ایالت واجد واکسیناسیون هر دو واکسن را دریافت کرده اند. با این وجود وزارت بهداشت می خواهد این رقم را به 70 درصد برساند.

قرعه کشی جوایز مشابه در سایر ایالت های آمریکا نیز برگزر شد، پیشتر در ایالت کالیفرنیای آمریکا 116.5 میلیون دالر جایزه در میان واکسینه شدگان علیه کووید 19 قرعه کشی شد

پیش از این فیل مورفی، فرماندار ایالت نیوجرسی آمریکا به ساکنان این ایالت قول داده بود که برای واکسیناسیون ویروس کرونا آبجو رایگان تهیه کند. وی در توییتر اعلام کرد  یک گیلاس آبجو به هر بزرگسال واکسینه شده در ماه مه اهدا می شود. مورفی گفت: "ما برنامه واکسن و آبجو را راه اندازی می کنیم تا ساکنان بالای 21 سال واجد شرایط واکسیناسیون در نیوجرسی را به واکسن زدن علیه کرونا تشویق کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала