هواوی رسماً تصویری از پنل پشتی گوشی هوشمند P50 منتشر کرد + ویدیو

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر هواوی رسماً تصویری از پنل پشتی گوشی هوشمند P50 منتشر کرد + ویدیو
هواوی رسماً تصویری از پنل پشتی گوشی هوشمند P50 منتشر کرد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
هواوی در مراسم امروز خود برای اولین بار تصویری از طراحی قاب پشتی گوشی هوشمند P50 را به نمایش گذاشت. با این حال، فعلا مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی روانه بازار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، هواوی ساعتی پیش در مراسمی که در چین برگزار شد از سیستم عامل هارمونی 2.0 و چند محصول جدید پرده برداشت. در بخشی از این مراسم تصویری از پشت گوشی P50 نشان داده شد و این غول فناوری چینی روی طراحی پرچمدارش تاکید کرد.

«ریچارد یو»، مدیرعامل هواوی در خصوص P50 گفت این دستگاه به شدت سبک و بسیار باریک است. هواوی P50 عکاسی با موبایل را به سطح تازه‌ای ارتقا خواهد داد و قابلیت‌های عکاسی متنوع و قدرتمندی خواهد داشت.

با این وجود، آقای یو گفت به خاطر دلایلی که همه ما از آن‌ها اطلاع داریم، هنوز تاریخی برای عرضه این محصول مشخص نشده است. البته او وعده داد که این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا هرچه زودتر این تلفن هوشمند فوق‌العاده را به دست کاربران برساند.

هواوی در مراسم امروز خود از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد. این سیستم عامل آمده تا ارتباط نرم‌افزاری بین دستگاه‌های مختلف را به شکل عمیق‌تری یکپارچه کند. حالا همه محصولات این شرکت می‌توانند آسان‌تر با هم حرف بزنند و به قابلیت‌ها و منابع یکدیگر دسترسی داشته باشند. هارمونی 2.0 روی محصولات متنوعی از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و لوازم هوشمند خانگی اجرا می‌شود.

این غول فناوری چینی همچنین از سری جدید ساعت‌های هوشمند خود در دو مدل به نام‌های واچ 3 و واچ 3 پرو رونمایی کرد. این دو دستگاه هم از سیستم عامل هارمونی استفاده می‌کنند و به ترتیب با متوسط عمر باتری 3 و 5 روزه به بازار می‌آیند. هواوی همچنین امروز از سه تبلت میت‌پد جدید در اندازه‌های 12.6، 10.8 و 11 اینچی باز هم با سیستم عامل هارمونی پرده برداشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала