سه هفته سرگردانی در فاضلاب‌ها؛ زن امریکایی در زیرزمینی یک ایالت دیگر پیدا شد

© Photo / Facebook account of Delray Beach Fire Rescueسه هفته سرگردانی در فاضلاب‌ها؛ زن امریکایی در زیرزمینی یک ایالت دیگر پیدا شد
سه هفته سرگردانی در فاضلاب‌ها؛ زن امریکایی در زیرزمینی یک ایالت دیگر پیدا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
عضو شوید
یک زن امریکایی که چند ماه پیش در فاضلاب گم شده بود، دوباره از زیرزمینی یک ایالت دیگر پیدا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از WKMG-TV، در ماه می، لیندزی کندی 43 ساله پس از یک هفته درمان در یک مرکز توانبخشی در تگزاس فرار کرد. پولیس موفق شد او را در نزدیکی جویبار پیدا کند، با این حال، وقتی ماموران پولیس خواستند به وی نزدیک شوند، زن به داخل فاضلاب افتاد و در زیر زمین ناپدید شد.

پس از آن، بستگان و دوستان این زن، جستجو را آغاز کردند. آنها از طریق برنامه نصب شده در تلفون وی توانستند موقعیت لیندزی را شناسایی کنند و آنها پس از آن شروع به بررسی به زیرزمینی‌های که در اطراف آن با یکدیگر ارتباط داشتند، نمودند. و در جریان جستجو، مواد غذایی و نوشیدنی به داخل‌ فاضلاب‌ها انداختند تا زن بتواند از آنها استفاده کند.

در تاریخ 29 ماه می سال روان، لیندزی کندی 43 ساله به تنهایی از یک لوله دو متری بیرون شد و پس از آن به‌زور در شفاخانه بستری شد. نزدیکان وی می‌گویند که از وی از وران پریشی و استرس پس از تصادف رنج می‌برد. پیش از این، گزارش شده بود که وی از موادمخدر نیز استفاده می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала