سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده نتوانستند کاخ سفید را درباره عدم حضور بیگانگان متقاعد کنند

© Photo / James Vaughan/Asgardiaسرویس های اطلاعاتی ایالات متحده نتوانستند کاخ سفید را درباره عدم حضور بیگانگان متقاعد کنند
سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده نتوانستند کاخ سفید را درباره عدم حضور بیگانگان متقاعد کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده امریکا هیچ مدرکی پیدا نکرده اند، که پدیده های غیر عادی جوی از سوی خلبانان امریکا در سال های پسین دیده شده باشد. 
Alien - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2019
بیگانگان میتوانند به ما مشابه باشند

به گزارش اسپوتنیک، نیویورک تایمز با استناد به منابع ارشد دولت امریکا گزارش داد، آژانس های اطلاعاتی امریکا هیچ مدرکی پیدا نکرده اند که پدیده های غیر عادی جوی مشاهده شده توسط خلبانان نیروی دریایی امریکا در سال های اخیر با سفینه های فضایی بیگانه مرتبط باشد.
گزارش اطلاعاتی حدود 120 حادثه را که طی 20 سال گذشته ثبت شده است بررسی کرده است. در این گزارش اشاره شده است، که پدیده های مشاهده شده مربوط به فناوری ایالات متحده نیست. این احتمال که خلبانان در واقع با نوعی دستگاه مربوط به برنامه های مخفی دولت روبرو شده اند را از بین می برد.
همانطور که روزنامه می نویسد، مقامات اداری که سند را خوانده اند، به دلیل عدم اطمینان آن، به این نتیجه رسیدند که دولت نباید این نظریه را که پدیده های تحت تحقیق می تواند یک سفینه ای فضایی بیگانه باشد، کاملاً رد کند.
انتظار می رود نسخه محرمانه این گزارش در 25 جون در کنگره ارائه شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала